Simson motorkerékpár
Simson
Simson kerékpárjavító készlet doboz
1960-1969
1960-1969
Simson Mofa-1
1971
1971
motorkerékpár
Csepel 250 motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Czetka Jawa motorkerékpár
1970-1979
1970-1979
Danuvia motorkerékpár
1960-1969
1960-1969
Danuvia motorkerékpár embléma
Találat: 3
Találat: 3
Honda motorkerékpár
1980-1989
1980-1989
Indian motorkerékpár övcsat
1990-1999
1990-1999
Jawa 350 motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Jawa Mustang motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Jawa Pannonia motorkerékpárok
1960-1969
1960-1969
MZ motorkerékpár Kezelési útmutató
1970-1979
1970-1979
MZ motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Pannonia 125 motorkerékpár
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Pannonia 350 motorkerékpár
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Pannonia De Luxe 250 motorkerékpár
Találat: 3
Találat: 3
Pannonia motorkerékpár
Találat: 5
Találat: 5
Pannónia motorkerékpár embléma
1960-1969
1960-1969
Pannonia motorkerékpár motorkulival
1970-1979
1970-1979
Pannonia motorkerékpár oldalkocsis
1960-1969
1960-1969
Pannonia motorkerékpár Szeged
1960-1969
1960-1969
Pannonia motorkerékpár szódás
1950-1959
1950-1959
Pannonia oldalkocsis motorkerékpár
1960-1969
1960-1969
Pannonia P20 motorkerékpár orosz nyelvű prospektusa
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Puch motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Régi motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Suzuki GT-380 motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Verhovina motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
White Pannónia motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Zündapp motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Simson AWO 425
Az évjáratot(mint más esetekben sem)pontosan meghatározni nem lehet,de jómagam 1961 nyarán láttam az elsőt,a 6-os út pécsvárad és mecseknádasd közötti szakaszán.A motort pihentette a tulaj,mivel még nyers volt,és melegedett.Tőle nem sokat tudtam meg,de még azt sem hogy hol-mikor szerzte.Amit viszont látni lehetett:maga a motorblokk egy az egyben a 250-es BMW blokkja volt.Ez volt az első,és az utolsó amelyet láttam. (A Röviddel később megjelent 350-es lengyel JUNAK-ból már sok-sok darab érkezhetett,amelyből a DÉDÁSZ például több darabot kapott,szolgálati motorként.)
A "kissimsont"én is nyúztam,1971- febr.-ban vettem,és okt.-ig folyamatos üzemben kiszállásra használtam.Akkor 20.-Forintért teletankoltam,ami arra hétre elég is volt.Ez idő alatt(febr.tól okt.ig)átléptem a 10 ezer kilómétert,és mivel okt.-ben megjött a kocsi,2000 azaz kettőezerért eladtam.(ezt eddig senkinek nem árultam el)A motor maga jó volt,az akkor létező és kapható motorokhoz képest.(RIGA és rokonai)Rendszáma volt,így esetenként hátul utast is szállíthattam.LUXUS felszereltségnek számított az elektromos kűrt,és a kormány középére szerelt parkolást jelző lámpa,no meg egy 6Voltos aksi.Egyedüli hátránya:Ha fékezéskor a féklámpa kigyulladt,a többi lámpa elhalványodott.
Nos,1959-ben már gyártották a 425-S típust,amit a képeken látunk..A motort a BMW 250-ese ihlette,de alapjában véve sok részletében eltér(hengerfej,szelepek,égéstér,vezérlés,gyujtás) Személyszerint azt mondom,hogy a Simson tartósabb konstrukció..
Nekem amugy egy 425-T van,szintén 1959-bõl,annak a váza jobban hasonlít a BMW-re,a motorja pedig két pacival gyengébb(S-14.5,T-12LE)