Csepel Marathon kerékpár


Forrás: 
Saját
Csepel Marathon kerékpár

Felújított 1988-as Csepel Marathon kerékpárom.

IMG_3673.jpg IMG_3652.jpg IMG_3664.jpg IMG_3665.jpg IMG_3669.jpg IMG_3678.jpg IMG_3676.jpg IMG_3677.jpg IMG_3685.jpg IMG_3691.jpg
mobel képe

Nagyon szép!

 

zsoller65 képe

Köszönöm szépen!

athos527 képe

Gyönyörű darab, gratula hozzá!

Megőrzött állapotú, vagy felújított ?

ÁDY képe

Ez olvasható a kép alatt:
"Felújított 1988-as Csepel Marathon kerékpárom."

zsoller65 képe

Igen, mint ÁDY is írta felújított.Voltak rajta típusidegen alkatrészek is mint favorit fékek, nyereg. Le volt pukkanva, de sikerült fillérekért beszereznem hozzá teljesen új régről megőrzőtt alkatrészeket mint original patkófékek első hátsó, fékkarok, pedálok, kormánystucni, kerékcsavarok, pumpa, csengő, bovdenek külső belső.Kapott új ékes hajtótengelyt, homokfúvás után egy porfestést, egy csepel ülést és új gumikat, matricákat.Nagyvonalakban ennyi volt a felújítás.A krómozás ennyi év távlatából is hibátlan volt.

veroka képe

Ez valóban nagyon szépre sikeredett felujítás.

 

Az enyém 1986-os, és azon is ép minden krómozás, de sajnos azon az első váltót már cserélni kellett, sajnos Shimano-ra (az eredeti Sachs-Huret eltörött). Ugyanilyen Ruhla dinamó van azon is, bár talán az eredeti Bakony Művek is megvan még valahol :)

zsoller65 képe

Köszönöm veroka!

Sajnálom a váltó törésed, úgy tudom ezek a Sachs-Huret váltók pedig nagyon tartós darabok, szinte gondozásmentesek de úgy látszik ők sem örök életűek.A dinamó ami az enyémen van szerintem nem Ruhla, az asszony Puch biciklijéről honosítottam az oldalsztenderrel együtt.Ha jól emlékszem Bosch.A lámpák azok eredeti Bakony lámpák.

veroka képe

Előhoztam én is a biciklimet, leporoltam letörölgettem. Ez még nincs felujítva :) Azt már sajnálom, hogy a kissé kopott matrcákat annak idején leszedtem róla.

 

Sajnos nem működik a kép beágyazás, felmásolom újként.

zsoller65 képe

Szia!

A képet sajnos nem látom, de a matricákkal kapcsolatban vedd fel a kapcsolatot Bagdán Tamással, nekem is Ő gyártotta le: bikedecor@gmail.com Tel: 06209263484

Az én bicómtól fájó szívvel megváltam, Szlovákiába vitte egy gyűjtő.

Puskás István képe

Az én Marathon-om gyári új állapotában maradt meg, természetesen az eredeti jugoszláv ülése is megvan, a csepeles kis szerszámos táskával. Egyedül a kormánybandázs lett cserélve, mert az eredeti leporladt... Egyébként voltak Csepel versenyek gyárilag Altenburger fékkarokkal és Favorit patkófékekkel szerelve, többet is láttam már és egy idős volt csepeles dolgozó is megerősítette ezt. Sőt, létezett gyárilag Shimano váltós is és lengyel felnis, gumis is, szóval azok se típusidegenek. :)

zsoller65 képe

Biztos vagyok benne hogy igazad van a Favorit fékekkel kapcsolatban, utána én is többel találkoztam amin ilyen patkófékek voltak, de amikor hozzám került addig csak Altenburger szettel láttam ilyen kerékpárt, így típusidegennek véltem őket.Shimano váltót viszont még nem láttam, de ha csak az azonos márkájú műanyag bovdenrögzítőkre gondolok ami szintén gyári tartozék akkor teljesen hihető a dolog.Abból főztek ami éppen volt...

veroka képe

A fékekről nem tudok nyilatkozni, de az biztos, hogy a barátom SR-26 (Sas) biciklijén eredetileg is Shimano váltószett volt, még az első lánckerék is eredeti Shimano gyártmány volt, öt "küllővel" amilyet addig Csepel biciklin nem láttam. De ha emlékeim nem csalnak, a hátsó racsni már francia Maillard volt, mint az enyémen.

 

ps. a kép feltöltése nem sikerült, amint hozzájutok, megpróbálom újra.

Csepel


Csepel biztosítótű
Ismeretlen évjárat