Polski Fiat 126p


Forrás: 
saját
Polski Fiat 126p

1987-es Kispolski,kulcsos indítású.

Sokan szidják,de engem még sose hagyott cserben ..... :D

 

Nekem is volt , maradt 3 " bovdenem " hozzá, szívesen Neked adom !

 

 

András

Ez nagyon jó kis autó,nekünk még a karos indítású volt,nagyon szerettem.Minket sem hagyott cserben soha,csak sajnos már alig fértünk benne,meg kellett tőle válnunk.Szép emlékek fűződnek hozzá... Szuper járgány!!!

Nekunk is volt, a regebbi, karos inditasu. Mi utaltuk mint a sz@rt, ennel hitvanyabb, ocskabb auto szerintem nem is letezik. Elotte trabink volt, nem is egy, az egy alom auto ehhez kepest. Minket ott hagyott nem is egyszer, volt olyan hogy annyira feltuzesedett a motorja hogy leallitas utan is jart, ugy kellett megfojtani a kipufogocsonel hogy lealljon vegre a motor. Almomban ne jojjon elo megegyszer. A baratnomnek is volt, es neki is volt trabija is, furcsa mod o is a pokolba kuldte a kis polakot. Asszem az ara magasabb is volt a nagyobb es jobban hasznalhato trabantnal. Ez egy szornyszulott, egy gnom, egy rettenet. Borzalmas egy auto volt, sztem akinek meg van az akkor jar a legjobban ha korbelocsolja benzinnel, aztan felgyujtja, utana a roncsot meg egy 10 kilos kalapaccsal addig veri amig birja! :)

Valami azt súgja, hogy te nem szereted a kispolszkit :)

 

Bendegúz

Mibol jutottal erre a kovetkeztetesre? :)

Szerencsére nekem nincs vele ilyen gondom,bár télen a mínusz 20-ban azért én is kiveszem az akksit,de pillanatok alatt vissza lehet rakni.

Méretileg a trabi tutibb volt,a csomagtartó hatalmas,de bejárnom dolgozni

ez is teljesen hibátlan......

Egy dolog van,50-nél lassabban nem szabad járni vele,mert az autóstársak semmibe sem vesznek... :D

A javítása manapság meg fillérekbe kerül.(festés ,függőcsapszegezés,4 gumi,kuplungtárcsa,komplett váltócsere,generátor mindösszesen 16ezerbe került szereléssel :)   Legalábbis én így jártam vele.

Ha karbantartja az ember akkor mindegy milyen autója is van,meghálálja....

 

teslaeltos képe

Nekem is volt kettő, saját magam szervizeltem még a szervízkönyve is megvan, a legnagyobb baj a dinamós változattal volt ha alapjáraton ment nem volt töltés és ha így este dugóba került valaki az pórul járt........

Amire viszont beneveznék az egy 126 SUF változat énnek a csomagtartója hátul van, és ebből csináltak kabriót is.

Egy kollégámnak volt sárgában ilyen kocsija. Sokszor elvitt ide, oda. Emlékszem még Tatabányára is lementünk vele. A vezető ülés mellett ültem, bár szerintem jobb lett volna hátul, ahol kényelmesen elterpeszkedtem volna.

 

:-)

--

Kalmopirin