Fiat 124
ÁDY, 2008, január 2 - 15:53
Forrás:
Saját könyv»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
Fiat
Fiat 1 Fiacre
1908
1908
Fiat 126
Találat: 2
Találat: 2
Fiat 127
1971
1971
Fiat 1300
1961
1961
Fiat 1400
1950
1950
Fiat 1400 Diesel
1953
1953
Fiat 1500
Találat: 2
Találat: 2
fiat 1500 coupe
1960-1969
1960-1969
Fiat 1800
1959
1959
FIAT 2300
1967
1967
fiat 2300 coupe. ites távos autó!
1970-1979
1970-1979
Fiat 242 pick-up játékautó
Találat: 2
Találat: 2
Fiat 300
1915
1915
Fiat 500
1968
1968
FIAT 500 D
1960
1960
Fiat 500 kulcsai
1969
1969
Fiat 500 Lusso
1968
1968
Fiat 501
1919
1919
Fiat 509
1925
1925
Fiat 520
1928
1928
Fiat 521
1929
1929
Fiat 600
1955
1955
Fiat 850
1964
1964
Fiat Balilla 4
Találat: 2
Találat: 2
Fiat Dino Coupe
1969
1969
Fiat embléma
1901
1901
Fiat Panda
1980
1980
Fiat Tipo 3
1910
1910
Fiat Topolino
Találat: 2
Találat: 2
Fiat X/19
1972
1972
124
Beszarás Kabrió fiat :-) Ez mekkora poén :-)))))))
Olaszországban is ritkaság volt, még meglévő darabjait nagy becsben tartják. E modell licencét persze a SZU már nem vette át, túl burzsujos lett volna. Képzeljük csak el: kétajtós Kabrió-Zsiguli! A legrondább majom is rögtön becsajozott volna vele.
Épp kost készültem írni a Carrozzeria Touring-nak Rozzano-ba (most élesztették újra a cégüket).
Én az alsó két fotóval 10 éve találkoztam a pécsi Pollack kollégiumában, a szomszédom szobájának a falán. Ő is örökölte, és nem tudott róla mondani semmit. Azóta vadászom a kocsi eredetét. Írtam több helyre is, a Fiat-nak, az Abarth-nak, egyéb külföldi kluboknak, de fogalmuk sem volt róla. Valahonnan az alsó képhez tartozó, picit más szögből készített fotóját töltöttem le a gépemre. Megpróbálom ide feltölteni.
A minap eszembe jutott (miközben a Golf 1 gti-m újítom fel "nulláról") utánanézek a Fiat-nak is. A vinyóm legmélyén megtaláltam azt a fotót, fiat 1966 Carrozzeria Touring.jpg néven. Rákerestem a cégre (http://www.touringsuperleggera.eu), gondoltam írok nekik.
Ám mielőtt írnék meg akartam keresni a fotóm forrását.
off
Tényleg: hogyan lehet megkeresni egy képet a neten, ha esetleg a neve már nem az eredeti?
on
Így kerültem véletlen erre a portálra. Mennyi frankó dolog van itt...
Szeretném ezt az autót megépíteni, amihez több infóra, esetleg tervekre lenne szükségem. És persze felmerülhet némi jogi kérdés is a terv tulajdonosa részéről.
Az autó szerintem szép, váratlan, hogy ebből a "kocka" formából ilyet ki lehet hozni. Tetővel talán nem annyira elegáns.
Ami a lényeg: nem kaphatnék egy jobb minőségű másolatot erről a képről? Van-e valami egyéb infó abban az újságban. Ez esetleg egy évkönyv?
A választ köszönöm!
Mező Péter
mezopeti@freemail.hu
Szia!
Ha nem tévedek, a kép a Liener György féle Autótípusok c. könyvben van, az 1977-es kiadásban.
Általánosban hazafelé menet - pontosan ahol a "Sötétben suliból haza " c. posztomban leírt elhúzódó csúszkálás volt :-) - volt egy kis fiókkönyvtár, sokszor betértünk a haverrel (szintén uaz az illető, nem sok minden érdekelte, de az autók igen! ;-) megnézni, ugyanis nem lehetett kölcsönözni. Ja,és a kedvenc téma ez a "Lada-kabrió" volt. :-)
A LÉNYEG: NEKEM MEGVAN A KÖNYV, SZÍVESEN BESZKENNELEM NEKED A KÉPET, BÁR AZT VEDD FIGYELEMBE, HOGY EGY 30 ÉVES NYOMDATECHNIKAI PRODUKTUMOT AKÁRHÁNY1000 DPI-VEL SZEDSZ BE, EGY SZINTEN FELÜL CSAK A PAPÍRROSTOKAT LÁTOD JÓ MINŐSÉGBEN.
VISZONT A MAXIMUMOT KI LEHET BELŐLE HOZNI, A KÖNYV MAGA KB.20X20 CM, A FENTI KÉP (A 3 AUTÓ EGYBEN) EGY OLDAL.
Üdv
Ádidi
ja: hozzájutottam az Autó-motor 1957,1958,1964,1965,1966,1967,1968 és 1969 évi közel hiánytalan, újszerű állapotú évfolyamaihoz. Ha valaki ilyen
években már vagy még futott szoci verdával foglalkozik felújítás szintjén, számíthat rám az adekvát cikkek ügyében.
Ment az e-mail az infókkal, képpel.
Köszönöm! Megkaptam.
Íme az én fotóm:
http://retronom.hu/node/8941#comment-8156
We guaranteed lowest price! http://www.mwsu.edu/forums/conservatives/forum_posts.asp?TID=571&PID=929 >buy clonazepam http://www.mwsu.edu/forums/conservatives/forum_posts.asp?TID=572&PID=930 >buy zolpidem http://www.broad.mit.edu/mpg/wiki/index.php/User:Buy_Propecia_Without_Pr... >propecia without prescription http://www.mwsu.edu/forums/conservatives/forum_posts.asp?TID=572&PID=931 >buy kamagra http://www.mwsu.edu/forums/conservatives/forum_posts.asp?TID=572&PID=932 >buy zithromax
MezőPeti
Sikerült a gyártó céggel (most indították újra) felvennem a kapcsolatot.
A fotón szereplő az egyetlen példány, ami készült. Nagy siker volt az 1966. november 3-i Torinói Autószalonon. 10 ezer darabos megrendelést ígértek a karosszéria műhelynek, de nem lett belőle semmi, ráadásul ennek a cégnek ez lett volna az utolsó esélye a túlélésre 1967ben.
Így az egyik tervező tiszteletdíjként elkérte ezt a járművet.
Érdekesség, hogy az alap természetesen egy gyári Fiat 124, a 44-es sorszámú, ami lejött a szalagról. Az első negyven példányt a Fiat tesztelésre használta, 3-at kiállításokon mutatott be.
Nagy kihívás volt az átépítés, hiszen ekkoriban már gyakorlat volt az önhordó karosszéria építése és a korabeli motorok teljesítményarányának javításához ez jó módszer volt, hiszen csökkenteni lehetett a jármű tömegét a karosszéria anyagának "vékonyításával", hiszen a karosszéria egy merev keretet képez. A tető eltávolításával tehát a karosszéria megmaradt része összecsukódni kívánt, amely ellen komoly erősítésre volt szükség.
A jármű ma Erba-ban látható, a tulaj garázsában illetve időnként előveszik egy-egy veterán találkozóra. És még mindig sikeres.
Az élet sokszor igazságtalan.
nagyon szép a cabrio.bár tényleg vicces lett volna anno ahogy az elvtársak kalapban nyomulnak vele a körúton:)
Elvtársak?
elvtársak!Kádár Jancsi+bandája!!!
Kádár és a Zsiguli! Nagyon fiatal lehetsz...
A hatvanas évek végéig a férfiak, még a nagy James Bond is kalapban járkált, ez egyáltalán nem az elvtársak kizárólagos viselete volt. Annyi téveszmét ápolgattok a "kommenyizmusról", hogy az hihetetlen.
Érthetetlen sok esetben részemről a többesszám használata ok n é l k ü l
Az ilyen "Te mindíg..." meg "Te sose..." nem az objektív véleményalkotást mutatja
/ahogy a többesszám se/
Kalmopirin
Mindegyik tetszik! Talán mert inkább a régi autók tetszenek.
Mint például ez is.
Bár lehet, hogy a képen egy „replika” van.
üdv.: oldtimer
A replika kifejezést az autókra használjuk. A gyár engedélyével készitett másolatról van szó. Méretben egy kicsit eltér az eredetitől. Műszaki beltartalma sem egyezik meg az eredetivel. Ára jóval olcsóbb, bár már pár modellnél ez nem igaz. Ha jól emlékszem a legtöbb replika a Ford Shely Cobrájából készült.
Az általad belinkelt autó NEM másolat, hanem egy eredeti Morgan.
Komolyan.
üdv.: oldtimer