Az örök kedvenc: a kétütemű Trabi
Kiss Béla lászló, 2008, augusztus 5 - 20:13
Forrás:
Saját1984 karácsonyára hozta a Jézuska, együtt vettük át szüleimmel a győri Merkur-nál, a Szérűskert utcában. Egy fehér Dákó és egy zöldes árnyalatú 120-as Skoda között állt az átadóban., erre emlékszem, pedig csak 4 éves voltam. Azóta vigyázott autóm, ami végül rám maradt. Nem lehet nem szeretni annak ellenére, hogy ma már városi használatra is csak fenntartásokkal fogadható el, és a releváns alkatrészek (gumiáruk, szabadonfutó, erőátvitel, hidraulikák) minősége kritikán alauli. Persze vannak spéci források, de azt meg kell fizetni. Én több, mint 10évig szinte kizárólag Trabanttal jártam-keltem.
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
örök
Borok
1971
1971
Bútorok
Találat: 3
Találat: 3
Caola dezodorok női
1980-1989
1980-1989
Desodorok, Kölni, Parfume
1980-1989
1980-1989
Eger - Mátravidéki borok
1980-1989
1980-1989
Exotic desodorok
1980-1989
1980-1989
Kapcsolók és konektorok
1950-1959
1950-1959
Limara dezodorok
1986
1986
Magyar Úttörők Szövetsége
Találat: 2
Találat: 2
Matyó bútorok
1968
1968
Motorok
Találat: 3
Találat: 3
Munkásőrök
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Nemzetőrök
Találat: 2
Találat: 2
Orosz gyertyalámpa örökmécses
1970-1979
1970-1979
Podium desodorok
1994
1994
Rádiólokátorok
1998
1998
régi konektorok
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Retró mosóporok
1980-1989
1980-1989
Szelid motorok
1975
1975
Tájak korok múzeumok
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Tokaji borok
1970-1979
1970-1979
Tomi mosóporok
Találat: 5
Találat: 5
TOMI mosóporok mintakollekciója
1980-1989
1980-1989
Török Patika
1935
1935
Török sebtapasz
1995
1995
Törökverő likőrbor miniüveg
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Tvr-hét retro képsorok
1990-1999
1990-1999
Úttörők
1955
1955
Versenymotorok mini kártya
1980-1989
1980-1989
Nagyon szép, gratulálok. Ha jól látom kétütemü.
Köszönöm, természetesen 2T!! Vigyázok rá, gyerekkorom sok kedves emléke, balatoni nyaralások, magas előgyújtás miatti szerpentinen tolások fűződnek hozzá:):) nemrég vizsgázattam le, még a mai napig tudja a gyári 108km/h-t, persze autazóban 80-nal szoktam vele haladni, így a fogyasztás 6l/100km.Van benne: akuufesz-főértékmérő LED-sor, töltőárammérő középállású műszer, analóg kör-órás fordulatszámmérő, analóg időmérő óra, CD-s hifi, valódi bőr kormáy, rózsafa váltógomb, ülésfűtés elöl, fejtámlák, hátsó lámpatestekbe integrált tolatólámpa, üzemanyagszintmérő,pillanatnyi fogyasztásmérő, nagy teljesítményű fűtőventillátor, immobiliser, riasztó. Ezeket még mind én építettem be anno, igényesen.
Akkor ez már az átfolyásmérős verzió.Plusz ebben az évben váltottak megszakítós gyújtásról hall-jeladós elektronikus "tirisztoros" gyújtásra.Nekem az 1986osom már oylan volt..601S..."Kék villám" :-D , EPR-669 vó't
Ez még a jól bevált megszakítós, de már gyárilag 12V-os. Amolyan átmenet volt.
Igazi retro feeling, Trabi, panel csak kár hogy látszik a háttérben az Astra.