Az örök kedvenc: a kétütemű Trabi
Kiss Béla lászló, 2008, augusztus 5 - 20:13
Forrás:
Saját1984 karácsonyára hozta a Jézuska, együtt vettük át szüleimmel a győri Merkur-nál, a Szérűskert utcában. Egy fehér Dákó és egy zöldes árnyalatú 120-as Skoda között állt az átadóban., erre emlékszem, pedig csak 4 éves voltam. Azóta vigyázott autóm, ami végül rám maradt. Nem lehet nem szeretni annak ellenére, hogy ma már városi használatra is csak fenntartásokkal fogadható el, és a releváns alkatrészek (gumiáruk, szabadonfutó, erőátvitel, hidraulikák) minősége kritikán alauli. Persze vannak spéci források, de azt meg kell fizetni. Én több, mint 10évig szinte kizárólag Trabanttal jártam-keltem.
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
örök

1971

Találat: 3

1980-1989

1980-1989
1980-1989

1980-1989

1950-1959

1986

Találat: 2

1968

Találat: 3

Ismeretlen évjárat

Találat: 2

1970-1979

1994

1998
Ismeretlen évjárat

1980-1989
1975
Ismeretlen évjárat

1970-1979

Találat: 5

1980-1989

1935

1995
Ismeretlen évjárat

1990-1999

1955

1980-1989
Nagyon szép, gratulálok. Ha jól látom kétütemü.
Köszönöm, természetesen 2T!! Vigyázok rá, gyerekkorom sok kedves emléke, balatoni nyaralások, magas előgyújtás miatti szerpentinen tolások fűződnek hozzá:):) nemrég vizsgázattam le, még a mai napig tudja a gyári 108km/h-t, persze autazóban 80-nal szoktam vele haladni, így a fogyasztás 6l/100km.Van benne: akuufesz-főértékmérő LED-sor, töltőárammérő középállású műszer, analóg kör-órás fordulatszámmérő, analóg időmérő óra, CD-s hifi, valódi bőr kormáy, rózsafa váltógomb, ülésfűtés elöl, fejtámlák, hátsó lámpatestekbe integrált tolatólámpa, üzemanyagszintmérő,pillanatnyi fogyasztásmérő, nagy teljesítményű fűtőventillátor, immobiliser, riasztó. Ezeket még mind én építettem be anno, igényesen.
Akkor ez már az átfolyásmérős verzió.Plusz ebben az évben váltottak megszakítós gyújtásról hall-jeladós elektronikus "tirisztoros" gyújtásra.Nekem az 1986osom már oylan volt..601S..."Kék villám" :-D , EPR-669 vó't
Ez még a jól bevált megszakítós, de már gyárilag 12V-os. Amolyan átmenet volt.
Igazi retro feeling, Trabi, panel csak kár hogy látszik a háttérben az Astra.