Lada 1200
Lada

Találat: 3

1900-1909

1900-1909

1996

1977

1977

Találat: 2

1980-1989

1980-1989

1980-1989

1980-1989

1970
1980-1989

Találat: 2

Találat: 2

1980-1989

1981

1970-1979

1985

Találat: 2
1990-1999

1990-1999
1970-1979

Ismeretlen évjárat

1983
1200

1980-1989

1980-1989

Ismeretlen évjárat

Találat: 3

Lada 1200
1970
Lada 1200
1972

Lada 1200 (jobb kormányos)
1974

Lada 1200 motor
1974

Lada 1200 Kombi
1975

Lada 1200 kombi modellautó
1975

Lada 1200s
1976

Lada 1200s
1977

Lada 1200s
1978

Lada 1200 kombi 1/43as cccp
1980-1989

műanyag lada 1200.szovijet modell
1980-1989
jokis szeria voltak ezek de csak eből az évekből:)) nosza mais hajtom még mindég!!!
Ilyen volt az első ladánk (azon zsiguli volt hátul a felirat), pont ilyen színben. Beltérben a műszerfalon még "ezüst" díszcsík, nem famintás, fehér számlapos műszerek, és kürtkoszorús kormány! :-) Videoton autórádió, az is ezüstös színű volt, nem kazettás, csak sima. Meg volt ilyen szélvédőre "cuppantós" ventillátor, de az mindíg leesett :-)
Üdv!
Nekem ilyenem van, nem is válnék meg tőle. Az első kocsim, amikor megvettem használtan, akkor sem volt már fiatal (23 éves), arra gondoltam, úgyis összetöröm, mert első kocsi, de nem, még egy karcolás sem..... Mind a mai napig imádom vezetni, ami most aktív használatban van, az tuti, hogy nem lesz 31 éves....
Íme a kép róla: Lada - kicsi.jpg
Üdv!
Minden elismerésem! Tényleg nagyon szép állapotban van.
Üdv; Radios20
Köszi szépen! Volt vele dolog bőven... Sajnos mostanában nem sok időm van vele foglalkozni, viszont ezzel ellentétben ezekben a hetekben rákényszerültem, hogy intenzívebben használjam..
Annyi módosítással, hogy most már 34 éves! old timer biztosítással, bár nem igazi old timer, mert a kocka Lada 5-ös váltója van benne és a tükrök, a hátsó fejtámlák és még egy-két dolog miatt nem lehetett old timer.
Sajnos az aksija ebben a hideg időben megadta magát, pont március 15-én. A másik kocsi hetek óta szervizben (egy 9 éves, lépcsős hátú Skoda Fabia; a központi zár és az egyik ajtókapcsoló köszönt el) - így hát maradt a Lada, mint mindennapi használati autó. Tehát, szegénykém nem indult. Másik kocsi, másik aksi nincs, aksit tölteni, betolni lehetetlen volt (helyhiány miatt). Így mi marad? - Az indító-kurbli (!) amelyet gyárilag adtak még hozzá - a csomagtartó hátulájban lévő szerszámtáskában található. A rendszámtábla fölött középen lévő lyukba kell behelyezni és órajárással egyező irányban forgatni. (Azért raktam lejjebb a rendszámtáblát, hogy ilyen esetben használni lehessen a kurblit; a 2011. január 9-i hozzászólásom képén látható is a helye.) Namármost, a kurblizás veszélyes sport, régen, amikor csak kurblival volt mód indítani az autókat, volt is sok csukló-törés... Mint megtudtam: sosem szabad átfogni a hüvelykujjal és lehetőleg alulról felfele tekerés közben célszerű megrántani, hogyha indulás közben kivágna, nehogy eltaláljon. Valamint arra kell törekedni, hogy mindig, minden helyzetben, ha pl. már indulni akarna a motor, de nem tud és visszarúg, akkor is bármikor el lehessen engedni. Eddig még megúsztam mindennemű sérülést, pedig már sokadszorra indítottam kurblival tegnap is és ma is.......