Lada 1200


Lada 1200

jokis szeria voltak ezek de csak eből az évekből:)) nosza mais hajtom még mindég!!!

Radios20 képe

Ilyen volt az első ladánk (azon zsiguli volt hátul a felirat), pont ilyen színben. Beltérben a műszerfalon még "ezüst" díszcsík, nem famintás, fehér számlapos műszerek, és kürtkoszorús kormány! :-) Videoton autórádió, az is ezüstös színű volt, nem kazettás, csak sima. Meg volt ilyen szélvédőre "cuppantós" ventillátor, de az mindíg leesett :-)

dollerakos képe

Üdv!

 

Nekem ilyenem van, nem is válnék meg tőle. Az első kocsim, amikor megvettem használtan, akkor sem volt már fiatal (23 éves), arra gondoltam, úgyis összetöröm, mert első kocsi, de nem, még egy karcolás sem..... Mind a mai napig imádom vezetni, ami most aktív használatban van, az tuti, hogy nem lesz 31 éves....

Íme a kép róla: Lada - kicsi.jpg

Radios20 képe

Üdv!

Minden elismerésem! Tényleg nagyon szép állapotban van.

 

Üdv; Radios20

dollerakos képe

Köszi szépen! Volt vele dolog bőven... Sajnos mostanában nem sok időm van vele foglalkozni, viszont ezzel ellentétben ezekben a hetekben rákényszerültem, hogy intenzívebben használjam..

dollerakos képe

Annyi módosítással, hogy most már 34 éves! old timer biztosítással, bár nem igazi old timer, mert a kocka Lada 5-ös váltója van benne és a tükrök, a hátsó fejtámlák és még egy-két dolog miatt nem lehetett old timer.

 

Sajnos az aksija ebben a hideg időben megadta magát, pont március 15-én. A másik kocsi hetek óta szervizben (egy 9 éves, lépcsős hátú Skoda Fabia; a központi zár és az egyik ajtókapcsoló köszönt el) - így hát maradt a Lada, mint mindennapi használati autó. Tehát, szegénykém nem indult. Másik kocsi, másik aksi nincs, aksit tölteni, betolni lehetetlen volt (helyhiány miatt). Így mi marad? - Az indító-kurbli (!) amelyet gyárilag adtak még hozzá - a csomagtartó hátulájban lévő szerszámtáskában található. A rendszámtábla fölött középen lévő lyukba kell behelyezni és órajárással egyező irányban forgatni. (Azért raktam lejjebb a rendszámtáblát, hogy ilyen esetben használni lehessen a kurblit; a 2011. január 9-i hozzászólásom képén látható is a helye.) Namármost, a kurblizás veszélyes sport, régen, amikor csak kurblival volt mód indítani az autókat, volt is sok csukló-törés... Mint megtudtam: sosem szabad átfogni a hüvelykujjal és lehetőleg alulról felfele tekerés közben célszerű megrántani, hogyha indulás közben kivágna, nehogy eltaláljon. Valamint arra kell törekedni, hogy mindig, minden helyzetben, ha pl. már indulni akarna a motor, de nem tud és visszarúg, akkor is bármikor el lehessen engedni. Eddig még megúsztam mindennemű sérülést, pedig már sokadszorra indítottam kurblival tegnap is és ma is.......