Lada 1200
Lada
Lada
Találat: 3
Találat: 3
Láda
1900-1909
1900-1909
LADA - kebeltató
1900-1909
1900-1909
Lada 110
1996
1996
Lada 1500
1977
1977
Lada 1600
1977
1977
Lada 1600 LS
Találat: 2
Találat: 2
Lada 21013
1980-1989
1980-1989
Lada 2105 - Niva nyugati reklámjai
1980-1989
1980-1989
Lada BA3 2106 VAZ kézikönyv
1980-1989
1980-1989
Lada használati utasítás
1980-1989
1980-1989
Lada könyv
1970
1970
Lada merci verzió
1980-1989
1980-1989
Lada Niva
Találat: 2
Találat: 2
Lada Niva modell
Találat: 2
Találat: 2
Lada Niva rendőrségi rádió távos
1980-1989
1980-1989
Lada pumpa
1981
1981
Lada reklám nyugaton anno..
1970-1979
1970-1979
Lada rendőrautó
1985
1985
Lada Samara
Találat: 2
Találat: 2
Lada samara 1300
1990-1999
1990-1999
Lada Samara fun
1990-1999
1990-1999
Lada szerszámosdoboz
1970-1979
1970-1979
LADA varrógép állvány
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Lada VAZ 2105
1983
1983
1200
műanyag lada 1200.szovijet modell
1980-1989
1980-1989
Technics SL-1200
1980-1989
1980-1989
TECHNICS SL-P1200 l CD PLAYER
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Thermoflux 1200
Találat: 3
Találat: 3
Lada 1200
1970
Lada 1200
1972
Lada 1200 (jobb kormányos)
1974
Lada 1200 motor
1974
Lada 1200 Kombi
1975
Lada 1200 kombi modellautó
1975
Lada 1200s
1976
Lada 1200s
1977
Lada 1200s
1978
Lada 1200 kombi 1/43as cccp
1980-1989
műanyag lada 1200.szovijet modell
1980-1989
jokis szeria voltak ezek de csak eből az évekből:)) nosza mais hajtom még mindég!!!
Ilyen volt az első ladánk (azon zsiguli volt hátul a felirat), pont ilyen színben. Beltérben a műszerfalon még "ezüst" díszcsík, nem famintás, fehér számlapos műszerek, és kürtkoszorús kormány! :-) Videoton autórádió, az is ezüstös színű volt, nem kazettás, csak sima. Meg volt ilyen szélvédőre "cuppantós" ventillátor, de az mindíg leesett :-)
Üdv!
Nekem ilyenem van, nem is válnék meg tőle. Az első kocsim, amikor megvettem használtan, akkor sem volt már fiatal (23 éves), arra gondoltam, úgyis összetöröm, mert első kocsi, de nem, még egy karcolás sem..... Mind a mai napig imádom vezetni, ami most aktív használatban van, az tuti, hogy nem lesz 31 éves....
Íme a kép róla: Lada - kicsi.jpg
Üdv!
Minden elismerésem! Tényleg nagyon szép állapotban van.
Üdv; Radios20
Köszi szépen! Volt vele dolog bőven... Sajnos mostanában nem sok időm van vele foglalkozni, viszont ezzel ellentétben ezekben a hetekben rákényszerültem, hogy intenzívebben használjam..
Annyi módosítással, hogy most már 34 éves! old timer biztosítással, bár nem igazi old timer, mert a kocka Lada 5-ös váltója van benne és a tükrök, a hátsó fejtámlák és még egy-két dolog miatt nem lehetett old timer.
Sajnos az aksija ebben a hideg időben megadta magát, pont március 15-én. A másik kocsi hetek óta szervizben (egy 9 éves, lépcsős hátú Skoda Fabia; a központi zár és az egyik ajtókapcsoló köszönt el) - így hát maradt a Lada, mint mindennapi használati autó. Tehát, szegénykém nem indult. Másik kocsi, másik aksi nincs, aksit tölteni, betolni lehetetlen volt (helyhiány miatt). Így mi marad? - Az indító-kurbli (!) amelyet gyárilag adtak még hozzá - a csomagtartó hátulájban lévő szerszámtáskában található. A rendszámtábla fölött középen lévő lyukba kell behelyezni és órajárással egyező irányban forgatni. (Azért raktam lejjebb a rendszámtáblát, hogy ilyen esetben használni lehessen a kurblit; a 2011. január 9-i hozzászólásom képén látható is a helye.) Namármost, a kurblizás veszélyes sport, régen, amikor csak kurblival volt mód indítani az autókat, volt is sok csukló-törés... Mint megtudtam: sosem szabad átfogni a hüvelykujjal és lehetőleg alulról felfele tekerés közben célszerű megrántani, hogyha indulás közben kivágna, nehogy eltaláljon. Valamint arra kell törekedni, hogy mindig, minden helyzetben, ha pl. már indulni akarna a motor, de nem tud és visszarúg, akkor is bármikor el lehessen engedni. Eddig még megúsztam mindennemű sérülést, pedig már sokadszorra indítottam kurblival tegnap is és ma is.......