BMW 524TD - E34


Forrás: 
saját
BMW 524TD - E34

Hát igán, mára már ez is retró....napi használatra vettem, egészen egyben van, de azért kell párat tolni a reszelővel....

Véleményem szerint az E34-modellsorozat formatervezője zseniális, kortalan formát alkotott. Annyira egyszerű és letisztult a vonalvezetése, hogy 23év elteltével sem hat elavultnak. A dízelesek között ebben debütált a jó kis kettőstömegű lendkerék(!)...egyelőre még teszi a dolgát rendesen. A felnik a későbbi, E39-sorozathoz tartoznak, de szerintem itt is jól mutat.

DSC08479.JPG
Dr Dee képe

Ezek valóban gyönyörű autók voltak még! Egy ilyenre simán le cserélném a mostani autómat.Meg persze egy W124-esre is!!

Van bennük még valami,ami megfogja az embert.Magával ragad és nem unalmas.....

Gratulálok hozzá:-)

panblue képe

Sziasztok!

Valóban jó kis autók ezek,mervcinél a 124 után talán a  190-es (W201) volt az utolsó "igazi" mercedes.

Az a baj hogy az E34-hez és a 124-hez is egyre nehézkesebb alkatrészt találni.

Mivel ebben az üzletágban dolgozom - és ez most csakis privát felajánlás KBL-nek - segítek ha tudok BMW ügyben ha valamire szükséged lenne.

panblue

... felsorakozhatna melléjük az Audi 100 (C4) is, 1991-től.

Valahogy az is kortalannak tűnik számomra.

Kiss Béla lászló képe

kedves kolléga, sok éve autóalkatrész kis,-és nagykereskedő vagyok egyébként én is,  így köszönöm, de ismerem a piacot, így azt is, hogy úgy a 124-hez, mint ehhez a talicskához egy-két cuccon (belső fukszok, lámpatestek) kívül szinte minden van gombokért. Ami meg nincs, azt bontva fillérekért találni. Sőt, van egy 1975-ös e12-esem is, ahhoz is azért beszerezhetőek a releváns dolgok, még a multiktól is. A 2T Trabimhoz viszont új alaktrészt csak szemetet kapni....:O(

De köszönöm!!

Kiss Béla lászló képe

Köszönöm! Sajnos ezekkel az autókkal az alábbi fő bajok vannak. Kapható:

 

1.) szalonállapot millióért,

2.) lerúgott szarosgatya, n+1. tulajjal 2-300ezerért (átiratás általában nuku)

3.) nyugatról, kuka mellől, egész okos állapotban de papír nyista.

 

Átmeneti variáns nagyon ritka, én találtam egyet, de ezen is van még mit reszelni. Szemtelenül olcsón vettem, megmondom őszintén, éppen ezért szemet húnyok az elektronikus vezérlésű adagoló parttalan kínjai felett. Szerencsére a kettőstömegű lendkerék(!) még az előző gazdinál széthullott, én már megjavítva vettem meg. 1989-es a vas, alvázstám alapján.

 

Atóz e30-asok kihalás szélén, e36-osokkal ugyanez a helyzet, és nagyon erősen errefelé tartanak az e39-esek is...