BMW 524TD - E34
Kiss Béla lászló, 2012, szeptember 21 - 15:54
Forrás:
sajátHát igán, mára már ez is retró....napi használatra vettem, egészen egyben van, de azért kell párat tolni a reszelővel....
Véleményem szerint az E34-modellsorozat formatervezője zseniális, kortalan formát alkotott. Annyira egyszerű és letisztult a vonalvezetése, hogy 23év elteltével sem hat elavultnak. A dízelesek között ebben debütált a jó kis kettőstömegű lendkerék(!)...egyelőre még teszi a dolgát rendesen. A felnik a későbbi, E39-sorozathoz tartoznak, de szerintem itt is jól mutat.
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
BMW
BMW 328 Roadster
1937
1937
BMW 2002
1973
1973
BMW 3.0 CSL távirányítós autó
1970-1979
1970-1979
BMW 507
1956
1956
BMW 528 E-12
1975
1975
BMW 528 E-12
1975
1975
BMW autóskártya
1989
1989
BMW isetta
1955
1955
Bmw kereskedés
1989
1989
BMW motor
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Ezek valóban gyönyörű autók voltak még! Egy ilyenre simán le cserélném a mostani autómat.Meg persze egy W124-esre is!!
Van bennük még valami,ami megfogja az embert.Magával ragad és nem unalmas.....
Gratulálok hozzá:-)
Sziasztok!
Valóban jó kis autók ezek,mervcinél a 124 után talán a 190-es (W201) volt az utolsó "igazi" mercedes.
Az a baj hogy az E34-hez és a 124-hez is egyre nehézkesebb alkatrészt találni.
Mivel ebben az üzletágban dolgozom - és ez most csakis privát felajánlás KBL-nek - segítek ha tudok BMW ügyben ha valamire szükséged lenne.
panblue
... felsorakozhatna melléjük az Audi 100 (C4) is, 1991-től.
Valahogy az is kortalannak tűnik számomra.
kedves kolléga, sok éve autóalkatrész kis,-és nagykereskedő vagyok egyébként én is, így köszönöm, de ismerem a piacot, így azt is, hogy úgy a 124-hez, mint ehhez a talicskához egy-két cuccon (belső fukszok, lámpatestek) kívül szinte minden van gombokért. Ami meg nincs, azt bontva fillérekért találni. Sőt, van egy 1975-ös e12-esem is, ahhoz is azért beszerezhetőek a releváns dolgok, még a multiktól is. A 2T Trabimhoz viszont új alaktrészt csak szemetet kapni....:O(
De köszönöm!!
..és manapság már nem kapsz a 124-hez fillérekért semmit sem.
Köszönöm! Sajnos ezekkel az autókkal az alábbi fő bajok vannak. Kapható:
1.) szalonállapot millióért,
2.) lerúgott szarosgatya, n+1. tulajjal 2-300ezerért (átiratás általában nuku)
3.) nyugatról, kuka mellől, egész okos állapotban de papír nyista.
Átmeneti variáns nagyon ritka, én találtam egyet, de ezen is van még mit reszelni. Szemtelenül olcsón vettem, megmondom őszintén, éppen ezért szemet húnyok az elektronikus vezérlésű adagoló parttalan kínjai felett. Szerencsére a kettőstömegű lendkerék(!) még az előző gazdinál széthullott, én már megjavítva vettem meg. 1989-es a vas, alvázstám alapján.
Atóz e30-asok kihalás szélén, e36-osokkal ugyanez a helyzet, és nagyon erősen errefelé tartanak az e39-esek is...