Nekem nagyon tetszik ez a legelső 80-as, a maga igazi retró-jellegével; ez a forma nagyon bejön! Ha lenne hozzá pénzem és időm, komolyan vennék egyet, dédelgetném.... :--)))
ahimotu Akkor még nem láttál egy amerikai lámpás Audi 5000-t !
A Krisztina krt -nál úgy 5 éve volt 1, nekem meg az tetszett .
Nekem az Opel régebbi darabjai Admiral stb-ik jönnek be formára egy lapos téglalap , autómata váltó,V 6 os ? GM motor stb így benzinfaló ,de ezzel egy hétvége !!!
Egyébként létezett Audi 50 -es is akkoriban !
Az Audi 80-as pár adata a Liener Gy. 1977-es könyvből :A jármű üresen 835kg,4 hengeres soros motor amely 1297cm3-is,teljesítmény 44.1KW ,a legnagyobb sebessége 147km/h,a gyorsulása 0... 100km/órára 16.3 sec,8.8Literes fogyasztás.Kivitel 2 vagy 4 ajtós 5 üléses limuzin.A kerekek 155 SR 13- asok.
A könyvi képen kerek lámpákkal szerepel, amelyek gondolom később oválisodtak már.Egyébként kinézetre az akkori VW Passat al =csak annak már ovális a lámpája és üresen 915 kg .
A vágyam teljesült :--)) Most már dédelgethetek egy 1.8-as GTE, benzines példányt! :--)) Ezeket a képeket pár napja csináltam az eredetvizsgán.
Már régóta keresgéltem ezt a legelső fazonú Audi 80-ast, de csak általában szakadt, kotvány, bontószökevényeket láttam vagy pedig voltak ugyan szépek is, de nagyon ezoterikus áron. Ez a fazon még nem az a lebuborékosodott formájú modern, de már nem is az a nagyon régi, szögletes, ódivatú. Amint megláttam ezt a hirdetést, gyorsan riasztottam a karosszériás, autószerelő haveromat és még aznap megnéztünk. Nagyon szép, gyári állapotú, 240 000 km van benne, de garázsban tartott, megkímélt, az utas-és a csomagtere szinte vadi új, 2016 közepéig van rá vizsga. Az alja nem rohad, az is szinte gyári, a kerékívek is szépek, olyan, mintha most jött volna valami kiállításról. A lámpáknál látok egy kis maszekolást: gumi-darabkák vannak a karosszéria és a lámpák közé tunkolva, de a haver szerint ez nem vészes, meg tudjuk oldani mi is, hogy ne így legyen. A tulaj elmondta, 2 éve újra lett fényezve, a motort is ugyanakkor újították fel. Benzines, 1.8-as, tehát a ritkábbik verzió, de ennek örülök, mert a diesel nekem lusta, olyat nem akartam. Ez aztán nem lusta, mert amikor kipróbáltuk és kicsit beljebb nyomta a pedált az eladó, úgy megugrott, hogy a fejemet hátradobtam, csak úgy koppant a fejtámlában :--)) Ahogy kipróbáltuk, a haverom azonnal lefoglalózta, én csak néztem, hogy mi történt, most akkor ki is a vevő?? 190 000-ért hirdették, azonnal lealkudott belőle egy 20-ast, bele is ment az eladó. Én meg mondtam, hogy egy kanyi pénz nincs nálam, nem is úgy gondoltam, hogy most azonnal eldöntöm... De mondta a haver, hogy nála van pénz, majd kifizetem holnap, ki is csengetett 50 rongyot foglalóként, még foglalós mintapapír is volt nála. Nosza, forgalmit, személyit lefényképez..... - Én csak továbbra is néztem, mint a moziban.. Van azért vele egy-két apróság: a vezetőülés ablakát nehezen lehet feltekerni, mert a fogaskerékből kitört két fog, valamint az egyik hátsó ajtó kívülről nem nyílik, de ez nem ügy, a haverom szerint mindent lehet hozzá kapni, ez a típus méltán népszerű. A motortér is gyári, sehol egy rozsda, rohadás. A haver szerint az ilyen kocsira azonnal rá kell marni, mert ezért a pénzért ebből a típusból csak ócskavasat lehet kapni, valamint azt is mondta, ha nekem nem kellene, neki kell, úgyhogy nem véletlenül foglalózta le olyan nagyhirtelen. Az eladó mondta, az autó az apósáé volt, aki már 74 éves, nem is akar vezetni. Ápolta, gondozta, dédelgette a kocsit, ami volt vele gond, azt mindig azonnal megcsináltatta, de nem nagyon volt vele különösebb.
Egy újabb-régiebbi versenyző: újabb beszerzés, de régebbi, mint a 2014-ben közzétett 1986-os kiadású 80-as. Ez tiptop, igazi OT, 1981-es, ahogy mondják: NŐBEN IS ÖREG :-)
Imádok menni vele, egyben a legerősebb autóm (1600 cm3) a legkevesebb km-rel (91000).
(NEM LEHET FELTÖLTENI KÉPEKET EGYIK BÖNGÉSZŐBŐL SEM!!!!!)
Üdv!
Nekem nagyon tetszik ez a legelső 80-as, a maga igazi retró-jellegével; ez a forma nagyon bejön! Ha lenne hozzá pénzem és időm, komolyan vennék egyet, dédelgetném.... :--)))
http://motoburg.com/27286-audi-80-cd.html - És nemcsak szép (legalábbis nekem), hanem még jó is: http://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/audi/80#velemenyek
ahimotu Akkor még nem láttál egy amerikai lámpás Audi 5000-t !
A Krisztina krt -nál úgy 5 éve volt 1, nekem meg az tetszett .
Nekem az Opel régebbi darabjai Admiral stb-ik jönnek be formára egy lapos téglalap , autómata váltó,V 6 os ? GM motor stb így benzinfaló ,de ezzel egy hétvége !!!
Egyébként létezett Audi 50 -es is akkoriban !
Az Audi 80-as pár adata a Liener Gy. 1977-es könyvből :A jármű üresen 835kg,4 hengeres soros motor amely 1297cm3-is,teljesítmény 44.1KW ,a legnagyobb sebessége 147km/h,a gyorsulása 0... 100km/órára 16.3 sec,8.8Literes fogyasztás.Kivitel 2 vagy 4 ajtós 5 üléses limuzin.A kerekek 155 SR 13- asok.
A könyvi képen kerek lámpákkal szerepel, amelyek gondolom később oválisodtak már.Egyébként kinézetre az akkori VW Passat al =csak annak már ovális a lámpája és üresen 915 kg .
A vágyam teljesült :--)) Most már dédelgethetek egy 1.8-as GTE, benzines példányt! :--)) Ezeket a képeket pár napja csináltam az eredetvizsgán.
Már régóta keresgéltem ezt a legelső fazonú Audi 80-ast, de csak általában szakadt, kotvány, bontószökevényeket láttam vagy pedig voltak ugyan szépek is, de nagyon ezoterikus áron. Ez a fazon még nem az a lebuborékosodott formájú modern, de már nem is az a nagyon régi, szögletes, ódivatú. Amint megláttam ezt a hirdetést, gyorsan riasztottam a karosszériás, autószerelő haveromat és még aznap megnéztünk. Nagyon szép, gyári állapotú, 240 000 km van benne, de garázsban tartott, megkímélt, az utas-és a csomagtere szinte vadi új, 2016 közepéig van rá vizsga. Az alja nem rohad, az is szinte gyári, a kerékívek is szépek, olyan, mintha most jött volna valami kiállításról. A lámpáknál látok egy kis maszekolást: gumi-darabkák vannak a karosszéria és a lámpák közé tunkolva, de a haver szerint ez nem vészes, meg tudjuk oldani mi is, hogy ne így legyen. A tulaj elmondta, 2 éve újra lett fényezve, a motort is ugyanakkor újították fel. Benzines, 1.8-as, tehát a ritkábbik verzió, de ennek örülök, mert a diesel nekem lusta, olyat nem akartam. Ez aztán nem lusta, mert amikor kipróbáltuk és kicsit beljebb nyomta a pedált az eladó, úgy megugrott, hogy a fejemet hátradobtam, csak úgy koppant a fejtámlában :--)) Ahogy kipróbáltuk, a haverom azonnal lefoglalózta, én csak néztem, hogy mi történt, most akkor ki is a vevő?? 190 000-ért hirdették, azonnal lealkudott belőle egy 20-ast, bele is ment az eladó. Én meg mondtam, hogy egy kanyi pénz nincs nálam, nem is úgy gondoltam, hogy most azonnal eldöntöm... De mondta a haver, hogy nála van pénz, majd kifizetem holnap, ki is csengetett 50 rongyot foglalóként, még foglalós mintapapír is volt nála. Nosza, forgalmit, személyit lefényképez..... - Én csak továbbra is néztem, mint a moziban.. Van azért vele egy-két apróság: a vezetőülés ablakát nehezen lehet feltekerni, mert a fogaskerékből kitört két fog, valamint az egyik hátsó ajtó kívülről nem nyílik, de ez nem ügy, a haverom szerint mindent lehet hozzá kapni, ez a típus méltán népszerű. A motortér is gyári, sehol egy rozsda, rohadás. A haver szerint az ilyen kocsira azonnal rá kell marni, mert ezért a pénzért ebből a típusból csak ócskavasat lehet kapni, valamint azt is mondta, ha nekem nem kellene, neki kell, úgyhogy nem véletlenül foglalózta le olyan nagyhirtelen. Az eladó mondta, az autó az apósáé volt, aki már 74 éves, nem is akar vezetni. Ápolta, gondozta, dédelgette a kocsit, ami volt vele gond, azt mindig azonnal megcsináltatta, de nem nagyon volt vele különösebb.
http://www.retronom.hu/files/dollerakos/Audi_80_GTE_1_rsz_nelk.jpg
http://www.retronom.hu/files/dollerakos/Audi_80_GTE_2_rsz_nelk.jpg
http://www.retronom.hu/files/dollerakos/Audi_80_GTE_3_rsz_nelk.jpg
Gyönyrű darab. Gratutálok . Ritka amire ennyire vigyáztak.
Szép autó! A tulajdonosa örülhet neki
Mert ritka darab, de rá lehet találni, bár van hogy sokat kell keresni.
De, megéri.
üdv.: oldtimer
Egy újabb-régiebbi versenyző: újabb beszerzés, de régebbi, mint a 2014-ben közzétett 1986-os kiadású 80-as. Ez tiptop, igazi OT, 1981-es, ahogy mondják: NŐBEN IS ÖREG :-)
Imádok menni vele, egyben a legerősebb autóm (1600 cm3) a legkevesebb km-rel (91000).
(NEM LEHET FELTÖLTENI KÉPEKET EGYIK BÖNGÉSZŐBŐL SEM!!!!!)