Malév IL-18 repülőgép
Malév
Malév
Találat: 11
Találat: 11
MALÉV
1985
1985
Malév csokoládé
1980-1989
1980-1989
Malév egyenruha
1970-1979
1970-1979
Malév embléma
Találat: 2
Találat: 2
Malév festésű Zsiguli
Akkor és Most
Akkor és Most
MALÉV frissítő kendő
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Malév habszifon
1980-1989
1980-1989
Malév Hungarian Airlines
1970-1979
1970-1979
Malév Hungarian Airlines nyakkendő
1980-1989
1980-1989
Malév Ikarus 55
Találat: 2
Találat: 2
Malév képeslap
1969
1969
MALÉV kés
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Malév kulcstartó Tu-154
1970-1979
1970-1979
Malév menetrend
Találat: 2
Találat: 2
Malév reklám
Találat: 6
Találat: 6
Malév reklámzacskó
Találat: 4
Találat: 4
MALÉV relikviák
Akkor és Most
Akkor és Most
Malév repülőgép DASH 8 Q-400 retro festése
Akkor és Most
Akkor és Most
Malév repülőjegy
Találat: 3
Találat: 3
MALÉV repülőjegy
1969
1969
Malév sporttáska
1990-1999
1990-1999
Malév stewardess
1967
1967
Malév Tu-134 repülőgép
1980-1989
1980-1989
Malév Tu-134 repülőgép
Találat: 2
Találat: 2
Malév Tu-154 kártyanaptár
Találat: 2
Találat: 2
Malév Tu-154 repülőgép
Találat: 2
Találat: 2
Malev Tu-154 repülőgép
1980-1989
1980-1989
Malév Útikalauz Bécs
1980-1989
1980-1989
Malév villa
1990-1999
1990-1999
IL-18
Állítólag a motorokat külön-külön próbálják ki indulás előtt.Ezek szerint most a jobb belső van soron.
Emlékeim szerint induláskor sorra egymás után indították be a motorokat, egy-két perces járatás után a következőt, stb, míg mindegyik működött. Először a jobb belsőt, majd a bal belsőt, aztán a jobb külsőt, utoljára a bal külsőt. Nem csak itthon, a SZU-ban is így indultak, valószínűleg gyári előírás szerint. Többször voltam vele Isztanbulban, aztán Szamarkand Bochara, de kijártam Ferihegyre csak nézni a gépeket a teraszról. A sorrend nem biztos, csak az, hogy a belső motorok indultak először, a képen lehet, hogy a bal belső is már üzemel.Santhion Valker donEmilio
Nem. Nincs egy két perces járatás. Amint a hajtómű kifut a megfelelő értékre rögtön indul a következő. Számos legendával ellentétben a gyakorlatban az 1, 2, 3, 4 volt a sorrend. Itt egyáltalán nem erről van szó, hanem begurulásról, amikor az egyes és négyes már állnak, vagy alig forognak.
A helyzet az, hogy a külső hajtóműveket a leszállás után leállítják, részben mert feleslegesek már, részben mert így hamarabb leállnak, ami segíti a kiszolgálást. Ez a kép egy begurulásnál készült.
Nem "pilóta vetélkedőről" szól az első hozzászólás,azaz hogy ki hogy tudja és ismeri a motorok indításának sorrendjét,és idejét!!!
A hozzászólás "csak"annak bizonyítására íródott,hogy a fényképezőgép megtudja-e különböztetni az álló,illetve a forgó propellert.És ezekszerint megtudja.(Ugyanis ez a téma és VITA akkortájt több hozzászólóval,több oldalon zajlott)
Üdvözlettel:Az a hozzászóló,akit minden eszközzel megakartak győzni,hogy a város felett haladó gép,nem retusált hanem valódi kép.
Nagyszerű. De mindegy is miért kezdődött, a lényeg, hogy lőn világosság.
Nincs egy két perces járatás. Amint a hajtómű kifut a megfelelő értékre rögtön indul a következő. Számos legendával ellentétben a gyakorlatban az 1, 2, 3, 4 volt a sorrend. Itt egyáltalán nem erről van szó, hanem begurulásról, amikor az egyes és négyes már állnak, vagy alig forognak.