Malév LI-2 kis utasa
ÁDY, 2008, május 23 - 12:20
Forrás:
Saját könyv"A legfiatalabb utasok életük első repülésére indulnak,
hogy magasból tekintsék meg Budapestet"
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
Malév
Malév
Találat: 11
Találat: 11
MALÉV
1985
1985
Malév csokoládé
1980-1989
1980-1989
Malév egyenruha
1970-1979
1970-1979
Malév embléma
Találat: 2
Találat: 2
Malév festésű Zsiguli
Akkor és Most
Akkor és Most
MALÉV frissítő kendő
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Malév habszifon
1980-1989
1980-1989
Malév Hungarian Airlines
1970-1979
1970-1979
Malév Hungarian Airlines nyakkendő
1980-1989
1980-1989
Malév Ikarus 55
Találat: 2
Találat: 2
Malév IL-18 - a fedélzeten
1960-1969
1960-1969
Malév IL-18 repülőgép
Találat: 2
Találat: 2
Malév IL-18 repülőgép reklám
1960-1969
1960-1969
Malév képeslap
1969
1969
MALÉV kés
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Malév kulcstartó Tu-154
1970-1979
1970-1979
Malév menetrend
Találat: 2
Találat: 2
Malév reklám
Találat: 6
Találat: 6
Malév reklámzacskó
Találat: 4
Találat: 4
MALÉV relikviák
Akkor és Most
Akkor és Most
Malév repülőgép DASH 8 Q-400 retro festése
Akkor és Most
Akkor és Most
Malév repülőjegy
Találat: 3
Találat: 3
MALÉV repülőjegy
1969
1969
Malév sporttáska
1990-1999
1990-1999
Malév stewardess
1967
1967
Malév Tu-134 repülőgép
1980-1989
1980-1989
Malév Tu-134 repülőgép
Találat: 2
Találat: 2
Malév Tu-154 kártyanaptár
Találat: 2
Találat: 2
Malév Tu-154 repülőgép
Találat: 2
Találat: 2
Malev Tu-154 repülőgép
1980-1989
1980-1989
Malév Útikalauz Bécs
1980-1989
1980-1989
Malév villa
1990-1999
1990-1999
LI-2
LI-2 HA-LIX Cockpit inside
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
LI-2 repülőgép
1964
1964
LI-2 repülőgép Szombathely
1960-1969
1960-1969
LI-2 repülőgép Szombathelyen
1960-1969
1960-1969
A Budapesti Ipari Vásáron, ami akkor még a Városligetben volt ( ma a Pecsa és környéke ) be lehetett fizetni egy Budapest fölötti sétarepülésre, 12 év alatt kedvezménnyel, vadi új faros Ikarus-ban gyűltünk össze, az vitt ki Ferihegyre, oldalkapun ment egészen a géphez a betonon. Néhány száz méter magasan repültünk, az utcákon fel lehetett ismerni az autótípusokat. Papa és a két fiú,(a Mutti nem mert fölülni, ott várt a vásáron, halálra izgulva magát) kétszer voltunk LI 2-sel, harmadszor--utoljára IL 14-sel.
A LI 2-nél élmény volt a belülről valószínűtlenül ferde padló, ahogy a betonon állt, hátborzongatóan gyönyörű volt bentről is a motorok hangja, és lenyűgöző, ahogy először a farát emelte fel, mintegy rendbe hozva a tartását, aztán enyhén libegve, oldalazva emelkedett fel. Az egyik menetnél a gyakori turbulenciák miatt hol a derékövön lógva az ülés fölött lebegtem, hol belezuhanva fejem a térdemre préselődött, aztán újra fenn és újra lenn, de csak először volt ijesztő, a végén sajnáltam, hogy le kell szállnunk. Valker Santhion donEmilio
A 80-as évek végétől pedig helikopteres városnézésre lehetett befizetni az őszi/tavaszi BNV-n. Azt hiszem egészen a 2000-es évek végéig működött a dolog.