Gumimacik társasjáték
társasjáték
Autocross társasjáték
1980-1989
1980-1989
Betű Világ társasjáték
1970-1979
1970-1979
Capitaly társasjáték
1940-1949
1940-1949
Cili-Cica társasjáték
1970-1979
1970-1979
Csonti társasjáték
1980-1989
1980-1989
Ébredéstől elalvásig társasjáték
1970-1979
1970-1979
Ecopoly társasjáték
1980-1989
1980-1989
Filatélia társasjáték
1960-1969
1960-1969
Gazdálkodj Okosan társasjáték újabb
Találat: 2
Találat: 2
Játék a betűkkel társasjáték
1970-1979
1970-1979
Ki ez? Irodalomtörténeti társasjáték
1960-1969
1960-1969
Ki nevet a végén társasjáték
1970-1979
1970-1979
Kihúzzuk a Lutrit társasjáték
1960-1969
1960-1969
Latyi Matyi társasjáték
1960-1969
1960-1969
Liba-játék társasjáték
1960-1969
1960-1969
Macskafogó társasjáték
1980-1989
1980-1989
Mesék Titka társasjáték
1980-1989
1980-1989
Nacionalista társasjáték
1930-1939
1930-1939
OH PARDON TARSASJATEK
1970-1979
1970-1979
Postás játék társasjáték
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Postás társasjáték
1980-1989
1980-1989
Repülj Pöttyös társasjáték
1960-1969
1960-1969
Roulette társasjáték
Találat: 4
Találat: 4
Rózsaszín Párduc társasjáték
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Star Wars Csillagok Háborúja társasjáték
Találat: 2
Találat: 2
Számok világa társasjáték
1970-1979
1970-1979
Szerencsével ügyesen! - társasjáték
1980-1989
1980-1989
Takarékoskodj társasjáték tábla
Találat: 2
Találat: 2
Találd meg a párját II. társasjáték
1970-1979
1970-1979
Találd meg a párját III. társasjáték
1970-1979
1970-1979
társasjáték
1940-1949
1940-1949
Társasjátékok - játékok
1970-1979
1970-1979
Úttörő verseny társasjáték
1950-1959
1950-1959
Vidám kalapok társasjáték
1960-1969
1960-1969
Virág-parádé társasjáték
1980-1989
1980-1989
Vitorlázz Velünk! társasjáték
1980-1989
1980-1989
sziasztok. Valaki feltudná rakni a gumimaci társasjáték szabályzatát? Mert nem tudom mire van a gumibogyó mező. Köszönöm.
A gumimaci társasjáték szabályzata
A társasjátékot 2-6 személy játszhatja.
Minden játékos választ magának egy kedvenc figurát.
6-os dobással léphet a startmezőre,majd a hatos után újra dob és elindul a cél felé.
Ha a játékos belelép az 5,24,50 mezőbe azaz a gumibogyó szörp mezőjébe,akkor a soronkövetkező dobás összegének dupláját lépheti le a játékos.
Ha a játékos belelép a szerencsemezőbe,akkor húzhat egy szerencsekártyát és az azon levő utasitást kell végrehajtani.
A piros csillaggal jelölt mezőben (11,21) a gumimaciknak segitenek a továbbhaladásban,ezért aki ebbe a mezőbe lép és a soronkövető dobáskor 6-ost dob,akkor a nyíl irányába felfelé átvághatja a pályaszakaszt és így haladhat a cél felé.
Ha a kék csillag mezőbe lép a játékos (57,58),akkor leesik a 34-es mezőbe és egyszer kimarad a dobásból.
Ha a 62-es vagy 64-es mezőbe lép a játékos,akkor leesik az 51-esnvagy 53-as mezőbe és innen kell folytatnia a játékot.
A 65-ös mezőből egyből át lehet lépni a cél mezőbe.
A cél mezőbe éréskor vége a játéknak,függetlenül attól,hogy mennyit dobott a játékos,a fennmaradt összeget már nem kell lelépni,vagy visszalépni.
Az egész pályaszakaszon kiütés van!
A játékban az nyer,aki elsőnek éri el a célmezőt.
Ha valaki belép a 9/1-es mezőbe,annak újból kell kezdeni a játékot!