Csepel 250 motorkerékpár
szatti, 2008, október 21 - 14:15
Forrás:
saját régi fénykép»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Csepel
Csepel 750 tartálykocsi
1980-1989
1980-1989
Csepel Autógyár embléma
1980-1989
1980-1989
Csepel biztosítótű
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Csepel BMX Extra
1989
1989
Csepel BMX kerékpár
1980-1989
1980-1989
Csepel Camping kerékpár
Találat: 3
Találat: 3
Csepel D-352 katonai teherautó
1960-1969
1960-1969
Csepel D-710 (piros)
1960-1969
1960-1969
Csepel E400
1958
1958
Csepel Galéria
1974
1974
Csepel gyufacímkék
1960-1969
1960-1969
Csepel jelvény
1960-1969
1960-1969
Csepel kerékpár tömlőfolt
1960-1969
1960-1969
Csepel Marathon kerékpár
1980-1989
1980-1989
Csepel Művek embléma
1960-1969
1960-1969
Csepel Művek főbejárata
1960-1969
1960-1969
Csepel Művek Víztorony
1940-1949
1940-1949
Csepel olajozó
1970-1979
1970-1979
Csepel riksa
1959
1959
Csepel Sas kerékpár
1980-1989
1980-1989
Csepel tartálykocsi
1960-1969
1960-1969
Csepel teherautó
1950-1959
1950-1959
Csepel teherautó Hungarocamion
1960-1969
1960-1969
Csepel Tihany női kerékpárváz
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Csepel varrógép
Találat: 3
Találat: 3
Csepel Vas és Fémművek váza
1960-1969
1960-1969
Csepel Velence kerékpár
1970-1979
1970-1979
250
BEAG AET 250 erősítő
1970-1979
1970-1979
Daimler SP250
1959
1959
Ferrari 250 GTS
1961
1961
Grundig Super hifi box 2500a
1980-1989
1980-1989
Ikarus 250
1969
1969
ikarus 250 reptéri autóbusz
1970-1979
1970-1979
Pannonia 250
1960
1960
Pannonia De Luxe 250 motorkerékpár
Találat: 3
Találat: 3
SANYO M2502U Magnetofon
1970-1979
1970-1979
Technics RS-D250
1985
1985
Unitra MK2500
1970-1979
1970-1979
Hú de gyönyörű példány!!
Azt hiszem ez a Pannónia elődje, gyönyörű osztott ülésekkel!
Hááát nem egy Harley...
Nem. Hál' Istennek. A Harley egy sajátságos életforma.
Ez itt meg egy motorkerékpár.
Hát, az igaz hogy nem egy Harley, de mi nem is ott éltünk...
Nálunk ez is a plafon volt abban az időben, és örültünk annak, hogy ezt is meg tudtuk venni......
A Harley-ról láttam egy filmet a National G.C.-en.
Harley úr egy eléggé életképtelen motorkerékpárt készitett.
Davidson üzletember vitte fel.Megtestesitve az amerikai
életérzést, a szabadság illúzióját ezzel a motorral.
A film végén egy szakember ezt mondta a motorról: " olyan
mint egy traktor, beleerőszakolva egy motorkerékpárba".
Hatalmas üzlet lett mindebből. A legnagyobb profitot nem is
a motor hozza, hanem a kiegészitők, az emblémák, feliratos pólók és az összes többi "cucc", ilyesmik.
Annyit a motorjarol, hogy a Porschet kellet megkerniuk, hogy epitsek at ugy a motort, hogy hasznalhato legyen. Holott a Porsche Emblema nincs rajta, minden mai Harleyban egy Porsche szive dobog. Hozzateszem meg azt, hogy az elso Porschet egy magyar mernok tervezte...
Van valami, amit nem magyar talált ki?
- Egyébként Hollywoodot is egy magyar alapitotta. Ő is egy szent
megszállott lehetett. Kezdetben egy fából készült épületben dolgozott.
Ilyen pajta félében.
Ezt is agyonhallgatják. Még egy régi cikkben olvastam, hogy az internetet egy magyar diák találta ki, aki ösztöndijjal tanult Franciaországban.
És igy tovább....
Hát azért ez nem igy van, előfordulhat, hogy a porsche tervezőirodában dolgozott magyar is, de bármennyire is legyezheti a hiuságunkat, a 356 karosszériáját Erwin Komenda tervezte, aki felsőausztriában született Weyerben. A technikai részek jelentős része a korábban tervezett vw-ből jöttek, amit szintén nem Barényi Béla tervezett, hanem a Porsche tervezőiroda, ahol Komenda dolgozott.
Érdekes,hogy 1951-ben már volt ilyen kipufogódob,első fékdob,ja és a hengerről,és a tankon lévő matricáról ne is beszéljünk.
Ü:Erzsébet
Vegyes ez a motor, mint a pálinka.
De nem utasítanám vissza.