Csepel Camping kerékpár


Forrás: 
Saját fotó 2007
Csepel Camping kerékpár

Az első "normál méretű" bringám kb 5-6-7éves koromtól...ilyenen tanultam meg bringázni is apai nagypámék utcájába...akkor még nem volt ekkora forgalom...aztán pár évre rá apámék eladták és szereztek egy használt zöldet,ennek az utódját tele matricákkal,és fura szögletes elsőlámpával..aztán arra vettek bmx külsögumit...stb stb..(egyik osztálytársamnak már 1980as évek közepén ilyemsije volt de hátsó kerékagyba rejtett 3sebességű agyváltóval,amit a kormányra szerelt fura fekete tekergetőgomb működtetett)...aztán 1989ben ahogy hazaértem Balatonboglári SZOTüdülésből (KISZutódfiúk/pártemberfiak/Soros-neveltek azóta el-rablóprovatizálták azokat az üdülőket is),anyám vett egy teljes felnőttméretű 28 vagy hány colos (28 * 1 1/4) kerekű CSEPEL ADRIA férfikerékpárt,metálzöldet...elöl normál kétoldali pofájú fék,oldalvonós bowdenes...hátul kontrafék,és a gyári CSepel dinamó elöl...vagy Bakony Művek?A lámpák is...akkor még elég volt 20asokat/50eseket/100asokat csúsztatni a FehérvárÁruházban a fiatal eladó-tanulóknak avgy ifjú eladóknak,és a pedál kivülre lett rakva meg beállitva a dinamó és egyebek...nem ám különszerviz utáni garancia mint mostanság hipermarketekben stb...nem is tudom mennyibe került az

"Biztos jó munkásember" Balage78 Szfvárról Vénülő RETROgyűjtő

Ez volt gyermekkorom álma!

nekem világos zöld színben van(most a fiamé).

kb. olyan 3000-4000ft között volt

ilyennel mentem el egyszer kanizsáról balatonra.

csepregi attila képe

nekem sikerült venni 500ft-ért eggyet a vastelepen fehér színűés az van ráírva,hogy  CAS camping   milen gyártmány lehet ez a CAS talán cseszlovák? De az a lényeg,hogy nagyon jól megy

 

 

aki tud valamit erről a CAS márkanévről az írjon e-mailt:klh.zrt@citromail.hu

Én a 90-es években voltam gyerek általános iskolás voltam amikor megkaptam a második biciklimet. Fazonra kb ugyanez, de schwinn csepel novus valami ilyesmi neve volt. A 2 sárhányó és a kormány szép krómosak voltak, de az első lámpa, a csengő és a pedál már műanyagból volt. A kis hátsó táska még megvolt a két lehetetlen alakú szerszámmal, és egy pumpa is volt hozzá. A gumik sárga-feketék voltak. Rengeteget mentem vele, és elég jól bírta a strapát. Ha volt egy defekt akkor várnom kellett míg fater megcsinálta. Pár évre rá jött egy sebességváltós és utána már nem nagyon akartam visszaülni rá. Már megvan 20 éve is hogy megkaptam azt a biciklit. Ennyi idő rajtam is fogott. Sok minden történt azóta de jó lenne egy két dolgot visszahozni abból az időből. Talán újabb 20 év múlva majd előveszem leporolom és rendberakom a gépet, aztán megyek vele egy kört a régi idők emlékére.

Csala Patrik képe

Én mai napig egy 1985-ös gyári ritka arany színű gépsárkánnyal járok mindenhova. Gyönyörű állapotnak örvend és rendkívűl megbízható. Én imádom. Van nekem egy első gyártási évből származó 1958-as piros campingem. Sajnos már olyan kopott hogy napi használatra nem alkalmas. de majd rendbe tesszük mert a nagyon ritka hajlított hátsó villás és nagyrészt eredeti. Fényezve nem lesz bár igen rossz a fényezése de eredeti

Csepel


Csepel biztosítótű
Ismeretlen évjárat
Camping