Csepel Camping kerékpár
ÁDY, 2007, június 18 - 14:18
Forrás:
Saját fotó 2007»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
Csepel
Csepel 250 motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Csepel 750 tartálykocsi
1980-1989
1980-1989
Csepel Autógyár embléma
1980-1989
1980-1989
Csepel biztosítótű
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Csepel BMX Extra
1989
1989
Csepel BMX kerékpár
1980-1989
1980-1989
Csepel D-352 katonai teherautó
1960-1969
1960-1969
Csepel D-710 (piros)
1960-1969
1960-1969
Csepel E400
1958
1958
Csepel Galéria
1974
1974
Csepel gyufacímkék
1960-1969
1960-1969
Csepel jelvény
1960-1969
1960-1969
Csepel kerékpár tömlőfolt
1960-1969
1960-1969
Csepel Marathon kerékpár
1980-1989
1980-1989
Csepel Művek embléma
1960-1969
1960-1969
Csepel Művek főbejárata
1960-1969
1960-1969
Csepel Művek Víztorony
1940-1949
1940-1949
Csepel olajozó
1970-1979
1970-1979
Csepel riksa
1959
1959
Csepel Sas kerékpár
1980-1989
1980-1989
Csepel tartálykocsi
1960-1969
1960-1969
Csepel teherautó
1950-1959
1950-1959
Csepel teherautó Hungarocamion
1960-1969
1960-1969
Csepel Tihany női kerékpárváz
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Csepel varrógép
Találat: 3
Találat: 3
Csepel Vas és Fémművek váza
1960-1969
1960-1969
Csepel Velence kerékpár
1970-1979
1970-1979
Camping
Balatoni camping
1981
1981
Camping
1965
1965
Camping ágyak
1970-1979
1970-1979
Camping borotva
1975
1975
Camping felszerelés árjegyzék
1980-1989
1980-1989
Camping hősugárzó
1970-1979
1970-1979
Camping pohár
1970-1979
1970-1979
Camping pohár alumínium
1960-1969
1960-1969
Camping sajt
Találat: 2
Találat: 2
Camping sajt
1980-1989
1980-1989
Camping szék
1970-1979
1970-1979
Camping táskarádió
1970-1979
1970-1979
Ford Transit Campingwagen prospektus
1970-1979
1970-1979
Motoros camping
1978
1978
Videoton Camping deluxe rádió
Találat: 2
Találat: 2
Videoton Camping Record rádió
1970-1979
1970-1979
Wartburg 1000 camping
1960-1969
1960-1969
Az első "normál méretű" bringám kb 5-6-7éves koromtól...ilyenen tanultam meg bringázni is apai nagypámék utcájába...akkor még nem volt ekkora forgalom...aztán pár évre rá apámék eladták és szereztek egy használt zöldet,ennek az utódját tele matricákkal,és fura szögletes elsőlámpával..aztán arra vettek bmx külsögumit...stb stb..(egyik osztálytársamnak már 1980as évek közepén ilyemsije volt de hátsó kerékagyba rejtett 3sebességű agyváltóval,amit a kormányra szerelt fura fekete tekergetőgomb működtetett)...aztán 1989ben ahogy hazaértem Balatonboglári SZOTüdülésből (KISZutódfiúk/pártemberfiak/Soros-neveltek azóta el-rablóprovatizálták azokat az üdülőket is),anyám vett egy teljes felnőttméretű 28 vagy hány colos (28 * 1 1/4) kerekű CSEPEL ADRIA férfikerékpárt,metálzöldet...elöl normál kétoldali pofájú fék,oldalvonós bowdenes...hátul kontrafék,és a gyári CSepel dinamó elöl...vagy Bakony Művek?A lámpák is...akkor még elég volt 20asokat/50eseket/100asokat csúsztatni a FehérvárÁruházban a fiatal eladó-tanulóknak avgy ifjú eladóknak,és a pedál kivülre lett rakva meg beállitva a dinamó és egyebek...nem ám különszerviz utáni garancia mint mostanság hipermarketekben stb...nem is tudom mennyibe került az
"Biztos jó munkásember" Balage78 Szfvárról Vénülő RETROgyűjtő
Ez volt gyermekkorom álma!
nekem világos zöld színben van(most a fiamé).
kb. olyan 3000-4000ft között volt
ilyennel mentem el egyszer kanizsáról balatonra.
nekem sikerült venni 500ft-ért eggyet a vastelepen fehér színűés az van ráírva,hogy CAS camping milen gyártmány lehet ez a CAS talán cseszlovák? De az a lényeg,hogy nagyon jól megy
aki tud valamit erről a CAS márkanévről az írjon e-mailt:klh.zrt@citromail.hu
Én a 90-es években voltam gyerek általános iskolás voltam amikor megkaptam a második biciklimet. Fazonra kb ugyanez, de schwinn csepel novus valami ilyesmi neve volt. A 2 sárhányó és a kormány szép krómosak voltak, de az első lámpa, a csengő és a pedál már műanyagból volt. A kis hátsó táska még megvolt a két lehetetlen alakú szerszámmal, és egy pumpa is volt hozzá. A gumik sárga-feketék voltak. Rengeteget mentem vele, és elég jól bírta a strapát. Ha volt egy defekt akkor várnom kellett míg fater megcsinálta. Pár évre rá jött egy sebességváltós és utána már nem nagyon akartam visszaülni rá. Már megvan 20 éve is hogy megkaptam azt a biciklit. Ennyi idő rajtam is fogott. Sok minden történt azóta de jó lenne egy két dolgot visszahozni abból az időből. Talán újabb 20 év múlva majd előveszem leporolom és rendberakom a gépet, aztán megyek vele egy kört a régi idők emlékére.
Én mai napig egy 1985-ös gyári ritka arany színű gépsárkánnyal járok mindenhova. Gyönyörű állapotnak örvend és rendkívűl megbízható. Én imádom. Van nekem egy első gyártási évből származó 1958-as piros campingem. Sajnos már olyan kopott hogy napi használatra nem alkalmas. de majd rendbe tesszük mert a nagyon ritka hajlított hátsó villás és nagyrészt eredeti. Fényezve nem lesz bár igen rossz a fényezése de eredeti