Blaha Lujza tér
ÁDY, 2008, november 18 - 11:52
Forrás:
Saját Még áll a nemzeti.
Képeslap
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
Nagykörút a Blaha Lujza térnél
1920
Blaha Lujza tér tehéncsordával
1940-1949
Blaha Lujza tér/1942
1942
óra a Nemzetinél - Blaha Lujza tér
1945
Blaha Lujza tér BUDAPEST
1950-1959
Blaha Lujza tér
1950-1959
Blaha Lujza tér
1959
Blaha Lujza tér
1960-1969
Colorvox - Blaha Lujza tér BUDAPEST
1960-1969
Blaha Lujza tér
1960-1969
Blaha Lujza tér
1962
Blaha Lujza tér
1963
Blaha Lujza tér
1965
Blaha Lujza tér aluljáró építés
1965
Blaha Lujza tér aluljáró építés
1966
Blaha Lujza tér - a metró építése
1966
Blaha Lujza tér neonokkal
1972
Blaha Lujza tér
1978
Blaha Lujza naplója
1987
Blaha Lujza tér felülről
Akkor és Most
Olyan érdekes, az a fehér tetejű fekete autó (sajnos, a márkája számomra titok, de gondolom, valaki majd ide fogja írni :) ) szinte minden olyan fotón rajta van, ami az ebből a szögből fotózott Nemzeti Színházat ábrázolja.
Vajh, kié lehetett?
Az autó ha jól tudom TATRAPLAN
kép: aerotatra.czweb.org
Valóban :)
Fú, de klasszak!
Köszönöm!
TATRA 87
mert ennek nagyobb a farka és nincs hátsó ablaka mint a Tatraplannak!
... s szélvédő üvege is mintha kevésbbé lenne döntött...
Micsoda arzenálja van mindenből, Ády!
Gratulálok.
Igen, ez tatra 87, 3 elemből áll a szélvédője, mai napig az egyik legjobb légellenállású autó.
zagyex :)
Pont ilyeneken szoktam én is agyalni-)) Elmondanám: én ültem ilyen autóban. Csúcs.
Ilyennel járta a világot Hanzelka és Zikmund, a két világutazó (reklámozva a típust).
jiri hanzelka és miroslav zigmund
Nagyon vagány formaterv, de egyet sosem értettem, hogy lehetett ezekkel egy hosszabb hátramenetet csinálni, esetleg hátra betolatva parkolni. Kínosan rossz a hátra kilátás.
Nagyon vagány formaterv, de egyet sosem értettem, hogy lehetett ezekkel egy hosszabb hátramenetet csinálni, esetleg hátra betolatva parkolni. Kínosan rossz a hátra kilátás.
Azokban a lámpafejekben fent kb oylasmi lehetett,"félig meztelenül"...vagy volt rajta bura,vagy csak az a kis bajusszerű O alakú üvegszálasmüanyag terelő?Hány W-osak lehettek a fénycsövek?Remélem nem mint az otthoniak,hogy scak 40W...létezett ugye 80W-os és több is belőlük?Nemrég pár hete láttam a Szfvári Vidámpark romjainál a félszigetre vezető hídnál egy "gombakalap"lámpatest-romot és fura,de nem 2db nagy higanyégőfoglalat volt benne,hanem iylen kis 20Wos rövis fénycsöveknek legalább 4,ha nem 5-6 foglalat...persze hogy már vagy 5-7éve szétverték már a búrát a vandálok de a akalaprész alatt rozsdává rohadva még látszik miylen lehetett...Apropó,oylanokból még ép és valószínüleg működő lámpatestek vannak BPn,CSillebérc-i Ifjúsági PArkban...főleg a fák közötti részeken a sétautakon, a "tábor"részek között (tábor-részek=gmeletes ágyas kockaházikók,farkasfogszerűen egymás mellett,végüknél pár m-re nevelői fahát meg vmi lejtös tetejű nagyobb hangárszerű épületek)...ott hátrafele a stadionrész/nyilt sportpályxa fele még láttam egy szögletes aluminium(!!!nehogy valaki erre felfigyelve lopja el,inkább fényképezzétek..igaz,őrzött a terület)dobozszerű szemetest/kiskukát,olyant amit egy Y alakú fémvillán megfordítva ki lehet üríteni...
"Biztos jó munkásember" S.Balázs Szfvárról Vénülő RETROgyűjtő