Blaha Lujza tér
ÁDY, 2008, augusztus 4 - 10:28
Forrás:
Saját könyvA busz ha jól tudom egy MÁVAG
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
Nagykörút a Blaha Lujza térnél
1920
Blaha Lujza tér tehéncsordával
1940-1949
Blaha Lujza tér/1942
1942
óra a Nemzetinél - Blaha Lujza tér
1945
Blaha Lujza tér BUDAPEST
1950-1959
Blaha Lujza tér
1950-1959
Blaha Lujza tér
1960-1969
Colorvox - Blaha Lujza tér BUDAPEST
1960-1969
Blaha Lujza tér
1960-1969
Blaha Lujza tér
1962
Blaha Lujza tér
1963
Blaha Lujza tér
1964
Blaha Lujza tér
1965
Blaha Lujza tér aluljáró építés
1965
Blaha Lujza tér aluljáró építés
1966
Blaha Lujza tér - a metró építése
1966
Blaha Lujza tér neonokkal
1972
Blaha Lujza tér
1978
Blaha Lujza naplója
1987
Blaha Lujza tér felülről
Akkor és Most
A busz az első Ikarus, amit a háború után kezdtek el gyártani.
A "találkozzunk a szökőkút-gombánál" óriási falnak rohanással végződne... Egyedül a Sajtópalotát nem tudtam sajnálni, az olyan volt, mint egy Gestapo-székház.
A "Sajtópalota" eredetileg Szabad-Nép székház volt.Örülök, hogy lebontották! A Nemzeti Színházat viszont sajnálom.Kádárék felrobbantották...
A Blaha Lujza téren álló Hirlapkiadó Vállalat már a multté. Sokat jártam benne. Elég girbe-gurba egy ház volt....
A hiba nem az volt, hogy felrobbantották, hanem az, hogy nem építettek újat helyette. Mert a lebontása elkerülhetetlen volt a metróépítés miatt. Ha valakinek csak egy kis fantáziája van, az már el tudja képzelni, hogyan is nézne ki Budapest közlekedése az Észak Déli metró nélkül.