Blaha Lujza tér
ÁDY, 2008, augusztus 4 - 10:28
Forrás:
Saját könyv
A busz ha jól tudom egy MÁVAG
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail

Nagykörút a Blaha Lujza térnél
1920

Blaha Lujza tér tehéncsordával
1940-1949

Blaha Lujza tér/1942
1942

óra a Nemzetinél - Blaha Lujza tér
1945

Blaha Lujza tér BUDAPEST
1950-1959

Blaha Lujza tér
1950-1959

Blaha Lujza tér
1960-1969
Colorvox - Blaha Lujza tér BUDAPEST
1960-1969

Blaha Lujza tér
1960-1969

Blaha Lujza tér
1962

Blaha Lujza tér
1963

Blaha Lujza tér
1964

Blaha Lujza tér
1965

Blaha Lujza tér aluljáró építés
1965

Blaha Lujza tér aluljáró építés
1966

Blaha Lujza tér - a metró építése
1966

Blaha Lujza tér neonokkal
1972

Blaha Lujza tér
1978

Blaha Lujza naplója
1987

Blaha Lujza tér felülről
Akkor és Most
A busz az első Ikarus, amit a háború után kezdtek el gyártani.
A "találkozzunk a szökőkút-gombánál" óriási falnak rohanással végződne... Egyedül a Sajtópalotát nem tudtam sajnálni, az olyan volt, mint egy Gestapo-székház.
A "Sajtópalota" eredetileg Szabad-Nép székház volt.Örülök, hogy lebontották! A Nemzeti Színházat viszont sajnálom.Kádárék felrobbantották...
A Blaha Lujza téren álló Hirlapkiadó Vállalat már a multté. Sokat jártam benne. Elég girbe-gurba egy ház volt....
A hiba nem az volt, hogy felrobbantották, hanem az, hogy nem építettek újat helyette. Mert a lebontása elkerülhetetlen volt a metróépítés miatt. Ha valakinek csak egy kis fantáziája van, az már el tudja képzelni, hogyan is nézne ki Budapest közlekedése az Észak Déli metró nélkül.