Nekem volt egy, ill. a nagyapámnak.Hááááát. Nem mondanám hogy annyira jó volt!De lehet hogy csak azzal az eggyel volt baj.Kb.15-20 percig kellett rugdosni, hogy beinduljon.De csak hidegen.Kínszenvedés volt.És senki sem bírta megcsinálni!!!Akarták, de nem jött össze.
nekem van most egy babettam, nagyon jo!
kabe negyvennel lehet vele menni. lejton gyorsabban is:D
emelkedon, pedig haaat van neha amikor ra kell segiteni 1 kicsit a pedallal:D
Nekem van egy. Élmény motor... Mondjuk én lusta voltam szemvedni a gyári karburátorral, uh. csináltam egy új szívócsonkot és raktam rá valami simson robogó karbit. 45-50 a vége. Erő van benne de 1 sebességes uh 45 felett már inkább fékez a motor :D
Sziasztok! Van nekem egy '72-es Babetta 206-osom, de nemrég tönkrement a kilométeróta. pontosabban elszakadt a kis bovden ami az elsó keréktől a km. óráig közölte a fordulatot. Esetleg valami ötlet, honnan tudnék szerezni? Vagy valakinek van ? maga a bovden "ép" csak a kis négyszögletes "csatlakozó" szakadt le a végéről és az el is veszett. ha valakinek olyan van azt is szivesen fogadnám.
Ha nincs,akkor lehet javítani:A bowden végét kb.1.5cm-re be kell futtatni cinnel,amihez csak egy jó páka és forr.paszta kell.(teljesen be kell folyatni) Utánna v. reszelővel vagy kikalapálással a mgfelelő négyzetes forma kialakítható.
Sok sikert a munkához:lgp
jó kis gép. nekem is van egy kicsit leamortizálódott..10 év állás után a 3. nap beindult. a tankja eddig 2literes flakon volt:D:D
össze van repedezve a kaszni. tegnap szedtem széjjel:) csak a hátsó villa részt nem tudom leszedni:( nincs valakinek ötlete hogy hogy lehetne? mert meg szeretném ott is heggeszteni. Sport kipufogót heggesztettünk rá meg levágtuk a sárhányókat, lámpákat kiszedtük crossnak lesz:D csak törékeny.
mi a haverokkal hányat szétbasztunk:)ugratásra kiváló!! csak a váz és a blokk általába nem birja sokáig de ha van hegesztőd és használni is tod meg 1 kis babettás szakértelmed akk semmi gond :) jo ugratgatást
Sajnos a vázat tényleg elég vékony anyagból csinálták, hajlamos a repedezésre. De ha vigyáz rá az ember (nem ugrat, nem úgy indítja, hogy fel van támasztva és ráül úgy tekeri), akkor tényleg jó gép a mai napig.
Csak mindent PONTOSAN kell beállítani rajta, arra elég kényes.
Én most újítottam fel egy példányt, ami évekig egy udvaron várta a sorsát, minden mozgó alkatrésze összerohadt!
Pár nap meló után egy nagyon klassz kis ketyegő lett belőle.
jó gépek voltak
Nekem volt egy, ill. a nagyapámnak.Hááááát. Nem mondanám hogy annyira jó volt!De lehet hogy csak azzal az eggyel volt baj.Kb.15-20 percig kellett rugdosni, hogy beinduljon.De csak hidegen.Kínszenvedés volt.És senki sem bírta megcsinálni!!!Akarták, de nem jött össze.
A mai napig jó gép.Nekem is ilyen van 52 km/ó a vég sebessége.
És nincs vele gondom,pöcre indul még hidegen is szívatás nélkül.
Én meg vagyok vele elégedve.
nekem csak gázbovdent kell cserélnem
király gépek még mostis
nem látnám hogy menyi a végsebesége de semi adatát?????????????????
nem látnám hogy menyi a végsebesége de semi adatát?????????????????
Szép, magyar mondat.
Bendegúz
nekem is van egy babettám ami üzemképes és van egy amiböl retro biciklit csináltam nagyon jóó jól megnéznek vele,és élvezet tekerni:)
nekem van most egy babettam, nagyon jo!
kabe negyvennel lehet vele menni. lejton gyorsabban is:D
emelkedon, pedig haaat van neha amikor ra kell segiteni 1 kicsit a pedallal:D
Ijjáh!;-)
BÉLA kicsi a fentartási költség,megbízható ,nyugodt motorozáshoz ,munkába járáshoz kiváló,és IZIRÁJDER ECSÉM
Nekem van egy. Élmény motor... Mondjuk én lusta voltam szemvedni a gyári karburátorral, uh. csináltam egy új szívócsonkot és raktam rá valami simson robogó karbit. 45-50 a vége. Erő van benne de 1 sebességes uh 45 felett már inkább fékez a motor :D
"LIINNDAAAA"
!!!
"IJJÁÁHHH!"
"Veszprémi,mit csinált már megint?"
;-)
"Bisztoss jó munkásemberr" S.Balázs Szfvárról Vénülő RETROgyűjtő
Sziasztok! Van nekem egy '72-es Babetta 206-osom, de nemrég tönkrement a kilométeróta. pontosabban elszakadt a kis bovden ami az elsó keréktől a km. óráig közölte a fordulatot. Esetleg valami ötlet, honnan tudnék szerezni? Vagy valakinek van ? maga a bovden "ép" csak a kis négyszögletes "csatlakozó" szakadt le a végéről és az el is veszett. ha valakinek olyan van azt is szivesen fogadnám.
Köszönettel: Tóth Norbert kezdő Babettás.
Ha nincs,akkor lehet javítani:A bowden végét kb.1.5cm-re be kell futtatni cinnel,amihez csak egy jó páka és forr.paszta kell.(teljesen be kell folyatni) Utánna v. reszelővel vagy kikalapálással a mgfelelő négyzetes forma kialakítható.
Sok sikert a munkához:lgp
Köszönöm szépen a tippet, ki fogom próbálni.
jó kis gép. nekem is van egy kicsit leamortizálódott..10 év állás után a 3. nap beindult. a tankja eddig 2literes flakon volt:D:D
össze van repedezve a kaszni. tegnap szedtem széjjel:) csak a hátsó villa részt nem tudom leszedni:( nincs valakinek ötlete hogy hogy lehetne? mert meg szeretném ott is heggeszteni. Sport kipufogót heggesztettünk rá meg levágtuk a sárhányókat, lámpákat kiszedtük crossnak lesz:D csak törékeny.
mi a haverokkal hányat szétbasztunk:)ugratásra kiváló!! csak a váz és a blokk általába nem birja sokáig de ha van hegesztőd és használni is tod meg 1 kis babettás szakértelmed akk semmi gond :) jo ugratgatást
Sajnos a vázat tényleg elég vékony anyagból csinálták, hajlamos a repedezésre. De ha vigyáz rá az ember (nem ugrat, nem úgy indítja, hogy fel van támasztva és ráül úgy tekeri), akkor tényleg jó gép a mai napig.
Csak mindent PONTOSAN kell beállítani rajta, arra elég kényes.
Én most újítottam fel egy példányt, ami évekig egy udvaron várta a sorsát, minden mozgó alkatrésze összerohadt!
Pár nap meló után egy nagyon klassz kis ketyegő lett belőle.
Talán ma már nincs is használatban belőle egy sem.
Vagy mégis?
Vidéken ahol kicsi a forgalom, még megeshetik, hogy van belőle.
Mint ahogy a segédmotoros kerékpár is "kiment a divatból".