Katonai motor
admin, 2007, augusztus 24 - 09:14
2007 Szeged, veteránjármű kiállítás
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
Katonai
Katonai emléklap
1936
1936
Katonai eskü
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Katonai gomb
1980
1980
Katonai Igazolvány
Találat: 2
Találat: 2
Katonai igazolvány
1960-1969
1960-1969
Katonai igazolvány I.
1950-1959
1950-1959
Katonai kesztyű
1991
1991
Katonai magánfotó
1970-1979
1970-1979
Katonai rádió
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Katonai szolgálati időm emlékére
1930-1939
1930-1939
Katonai szükséghíd
1945
1945
Katonai vállapok
Találat: 4
Találat: 4
motor
Autó Motor újság
Találat: 12
Találat: 12
Autó-motor
1961
1961
Belsőégésű motormodellek
1960-1969
1960-1969
BMW motor
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Caltex motorolaj
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Csepel 250 motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Czetka Jawa motorkerékpár
1970-1979
1970-1979
Danuvia motorkerékpár
1960-1969
1960-1969
Danuvia motorkerékpár embléma
Találat: 3
Találat: 3
Dongo motor metszet
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Dongó segédmotor
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Dongomotor
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Dörmögõ Dömötör
1963
1963
Dörmögő Dömötör
Találat: 3
Találat: 3
Ford Motor
1939
1939
HÉV motorvonat
Találat: 4
Találat: 4
Honda motorkerékpár
1980-1989
1980-1989
IMZ motor
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Indian motorkerékpár övcsat
1990-1999
1990-1999
Indian motororkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Jawa 350 motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Jawa Mustang motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Jawa Pannonia motorkerékpárok
1960-1969
1960-1969
Lada 1200 motor
1974
1974
Modellmotor
1970
1970
Motor
1983
1983
Motor rendszámtábla
Találat: 2
Találat: 2
Motorok
Találat: 3
Találat: 3
Motorola D160
1997
1997
Motorola gépkocsi telefon
1990-1999
1990-1999
Motorola mr201
1990-1999
1990-1999
Motorola V50
2000-
2000-
Motorolajos fém kannák
1960-1969
1960-1969
Motoros baleset
1982
1982
Motoros camping
1978
1978
Motoros Gyorsasági Verseny plakát
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Motoros szemüveg
1980-1989
1980-1989
Motorosok előre
1951
1951
MZ motorkerékpár Kezelési útmutató
1970-1979
1970-1979
MZ motorkerékpár
Találat: 2
Találat: 2
Maradt még egy-két beazonosítatlan kép itt, aki tud segítsen.
Szerintem, de én nem értek a motorokhoz, de ez vagy egy URAL, vgy egy DNEPR
www.ural.hu
www.dnepr.hu
Az IMZ 600-as is lehet.
IMZ-t melyik ország gyártotta?
az NDK
Köszönöm a v álaszt!
Üdv; Radios20
Most olvasok egy cikket. Az IMZ- az a Szovjetúnió területén készült.
Nem az MZ- vel keverte/ keverted véletlenül?
Üdv; Radios20
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/hasznaltmotorteszt_uraldnyeper
AZ LEHET
Szerintem, legalábbis a kép alapján én arra jutottam, hogy ez URAL M72.
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:IMZ-Ural_motorcycles
(negyedik sor, középső kép)
Üdv; Radios20
Ne keverjünk. Nem NDK,így nem keverendő az MZ-vel.Az IMZ a hatalmas szovjetúnióban készült.
lgp
Szerintem DNYEPR! Az URALNAK oválisabb a szelepfedél, ennek meg inkább téglalap alakú! De szerintem biztos hogy 'ruszki' gép, mert látszik a két szelepszárvezető is! Betyár gépek az biztos, van amelyiknek az oldalkocsi kereke is meg van hajtva egy külön féltengejjel (itt sajnos ez nem látszik)!
Az oldalkocsi is meg van hajtva? Nemsemmi, hiába ezek a ruszkik tudtak érdekes dolgokat csinálni. :-)
Igen, úgy van megoldva, hogy a hátsókerék lehajtásánál - mert azt meg kardántengely hajtja - van egy kis diferenciálmű, és onnan vezet a féltengely az oldalkocsi kerekéhez, ha jól tudom még difizár is van rajta - de ebben nem vagyok biztos - de hátramenet az tuti hogy van!
Láttam róla filmet, katonai célokra csinálták, és hihetetlen terepeken elmennek vele!
Üdv!
Szerintem ez egy régi BMW.
Legalábbis a Boxer motor erről árulkodik.
Aztán lehet tévedek.
De a régi filmekből elég ismerős, főleg a hengerfeje.
A váz kicsit bizonytalanná tesz, de csak tippeltem.
Üdv Atesz
Na akkor tegyük tisztába a dolgokat :
1; IMZ valójában ИМЗ = Ирбитский мотоциклетный завод
Irbiti motorkerékpár gyár
Tehát az "IMZ" OROSZ termék, nem NDK-s !
Az MZ NDK-s.
Hivatalosan a II. világháború után jóvátételként elrekvirált BMW gyári gépein oroszországban készültek a BMW R71-es 750kcm-es motorkerékpárok orosz másolatai, az ИМЗ M72-es 750kcm-es típusok.
A főbb vonalakot és elveket megtartva de már saját orosz fejlesztések voltak az URAL modellek. Majd később a DNYEPR motorok.
2; Nagyon jól tippelt valaki a hozzászólásoknál.
A képen egy oldalkocsis OROSZ DNYEPR M11, vagy M16-os látható.
A képen lévő pozícióból nem derül ki melyik.
650 kcm-es felülszelepelt modell.
( Ennek már az ég világon semmi köze a BMW gyárhoz ! )
Típustól és felszereltségtől függően valóban volt oldalkocsimeghajtásos változata, "hanyattmenetes" váltója és ritkán diferenciálzáras is.
A II. világháború alatt a német katonai BMW R75-ös és a Zündapp KS750-es nehéz oldalkocsis motorkerékpárok már készültek ilyen felszereltséggel. Sőt akkoriban Angliában is készítettek ilyen katonai oldalkocsis motorkerékpárokat. Nem az orosz "testvérek" találták ki.
"" Ha egy cápa a kezedből eszik, előbb utóbb a lábadból is fog. ""