Simson motorkerékpár
Simson

1960-1969

1971
motorkerékpár

Találat: 2
1970-1979

1960-1969

Találat: 3

1980-1989

1990-1999
Találat: 2

Találat: 2

1960-1969

1970-1979

Találat: 2

Ismeretlen évjárat

Ismeretlen évjárat

Találat: 3
Találat: 5
1960-1969

1970-1979

1960-1969

1960-1969

1950-1959

1960-1969

Ismeretlen évjárat

Találat: 2

Találat: 2

Találat: 2

Találat: 2

Találat: 2

Találat: 2

Simson motorkerékpár oldalkocsis
1961

Simson motorkerékpár
1963

Simson motorkerékpár
1963

Simson motorkerékpár Schwalbe
1964

Simson motorkerékpár embléma
1971

Simson motorkerékpár S50
1976
Simson motorkerékpár KR 51/2
1980

Simson motorkerékpár - S51 Electronic
1980-1989
Simson motorkerékpár kézikönyv
1981
Simson motorkerékpár S51
1989
Simson motorkerékpár nyugta
1989

Simson motorkerékpár S51
1990

Simson motorkerékpár S51
1990-1999
Simson AWO 425
Az évjáratot(mint más esetekben sem)pontosan meghatározni nem lehet,de jómagam 1961 nyarán láttam az elsőt,a 6-os út pécsvárad és mecseknádasd közötti szakaszán.A motort pihentette a tulaj,mivel még nyers volt,és melegedett.Tőle nem sokat tudtam meg,de még azt sem hogy hol-mikor szerzte.Amit viszont látni lehetett:maga a motorblokk egy az egyben a 250-es BMW blokkja volt.Ez volt az első,és az utolsó amelyet láttam. (A Röviddel később megjelent 350-es lengyel JUNAK-ból már sok-sok darab érkezhetett,amelyből a DÉDÁSZ például több darabot kapott,szolgálati motorként.)
A "kissimsont"én is nyúztam,1971- febr.-ban vettem,és okt.-ig folyamatos üzemben kiszállásra használtam.Akkor 20.-Forintért teletankoltam,ami arra hétre elég is volt.Ez idő alatt(febr.tól okt.ig)átléptem a 10 ezer kilómétert,és mivel okt.-ben megjött a kocsi,2000 azaz kettőezerért eladtam.(ezt eddig senkinek nem árultam el)A motor maga jó volt,az akkor létező és kapható motorokhoz képest.(RIGA és rokonai)Rendszáma volt,így esetenként hátul utast is szállíthattam.LUXUS felszereltségnek számított az elektromos kűrt,és a kormány középére szerelt parkolást jelző lámpa,no meg egy 6Voltos aksi.Egyedüli hátránya:Ha fékezéskor a féklámpa kigyulladt,a többi lámpa elhalványodott.
Nos,1959-ben már gyártották a 425-S típust,amit a képeken látunk..A motort a BMW 250-ese ihlette,de alapjában véve sok részletében eltér(hengerfej,szelepek,égéstér,vezérlés,gyujtás) Személyszerint azt mondom,hogy a Simson tartósabb konstrukció..
Nekem amugy egy 425-T van,szintén 1959-bõl,annak a váza jobban hasonlít a BMW-re,a motorja pedig két pacival gyengébb(S-14.5,T-12LE)