Skoda Felicia cabrio
oldretro, 2010, július 20 - 18:26

Forrás:
saját kép
Jó látni eredeti állapotban:)

»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
Skoda

Találat: 3

Találat: 2

1970-1979

1967
1970-1979

1970-1979

Találat: 2
1980

1968

1970-1979

1980-1989

1970-1979

1949

1952

1980-1989

1978

1977

1958

Találat: 2

Találat: 2

1980-1989
Ismeretlen évjárat

1980-1989
1960-1969

1994

1980-1989

1991

1984

Találat: 2

1970-1979

Ismeretlen évjárat
Akkor és Most

Találat: 2

1960-1969

1934

1923

1970-1979

1980-1989

Skoda Felicia Touring Comfort
1960

Skoda Felicia Hardtop Coupe
1961

Skoda Felicia
1961

Skoda Felicia
1961

Skoda Felicia
1961

Skoda Felicia
1990-1999

Skoda Felicia
1996
Ez egy skoda Felicia kabrió:-)
Bizony nagyon jó kis autók voltak
azóta volt szerencsém megismerni tulajdonosát is nagyon rendes úr ,több veteránjármű találkozón ott volt
Látszik, hogy:
- Jó kezekben volt eddig is.
- Vigyázott rá a tulajdonosa.
- Biztos nem az utcán töltötte napjait a szabad ég alatt.
- Régen jobb autókat (is) csináltak, mert pl. a küszöbnél sem eszi a rozsda.
Az Olaszok is kedvelték ezt a típus, mert meg is énekelték: „Felicia...! .... ....”
--
Kalmopirin
u.i.: Ja, az Felicita :)
(bocs, vicc volt)
Ez azêrt nem teljesen fedi a valóságot,hogy jobb autókat csináltak. Nem voltunk ennyire fogyasztói társadalom. Az autóiparba kb a 90-es években tört be erősebben a tervezett elavulás....szerintem. A mostani autók biztonságosabbak.....
hát nem fedi.
A mondás is úgy szól: Addíg nyújtózz amíg a takaród ér.
(van akinek kilóg a lába, pedig nem is lóláb :-()
Igaz nem is zsákkal takarózik ;)
Ha nem fedi, akkor ez a Skoda 1102 - ami 54 éves- majd fedi :-)
Én meg majd megnézek pár mai kocsit 54 év múlva, hogy néznek ki?!
(ha lesznek még)
"A mostani autók biztonságosabbak"
Ugye, ez nem komoly?
Régen sok autónak 1mm-es vaslemezből volt a karosszériája, a maiak sokszor csak
0,3 milliméteres, vagyis háromtized milliméter vastag lemezből vannak.
Micsoda biztonság! Gyűrődik, és konzervnyitóval felbontom.
Persze, nem mind ilyen.
--
Kalmopirin
Picit ennek a témának érdemes utána olvasnod. Mert nem a lemez vastagság ami megvédi az utasokat. Hiszen rengeteg autón műanyag elemek vannak. A védelmet a gyűrődési zóna adja. Persze más értelemben tartósabbak voltak a "régi" autók. Nekem is a garázsban figyel egy Mercedes w124-es is. Most veszek egy másik Mercedeszt w123-ast. Hétkőznapokon Ford transittal járok vagy a Dusterunkkal. Mint fentebb írtam ez már CSAK a pépnzről szól.....
Ősszeségében szerinterm nem lehet kijelenteni,hogy a régi autók jobbak voltak.
Ajánlom figyelmedbe ezt a 11évvel ezelőtt készült törés tesztett:
https://www.youtube.com/watch?v=fPF4fBGNK0U
Amit én olvastam: „jobb autókat (is) csináltak,” Viszont nem tudni mennyire gondolta Kalmopirin nevű olvasónk, komolyan(?) Illetve, hogy az „is” az erre a Škoda kocsira értendő-e, mert pölö egy régi Mercedesz kocsi biztos százszor jobb a mai automobilok zöménél, azért is ment majdnem tönkre a Merci Gyár!
No, meg alul az is van:
„(bocs, vicc volt)”
üdv.: oldtimer
egyszóval: Én nem veszek mindent komolyan (nem ő az 1-ső ilyen)
Semmi gond!
Ha tévedtem, tévdtem. Ha igazam van, igazam van. Ha valaki félreértett valamit, akkor félre értette.
A lényeg: Nincs sem új, sem régi autóm, ezért nem vagyok érintett.
Így aztán minden tisztázódott.
Ez a lényeg...
--
Kalmopirin