Skoda 120 LS
ÁDY, 2006, február 16 - 16:59
Forrás:
net
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
Skoda

Találat: 3

Találat: 2

1970-1979

1967
1970-1979

1970-1979

Találat: 2
1980

1968

1970-1979

1980-1989

1970-1979

1949

1952

Találat: 2

1980-1989
Ismeretlen évjárat

1980-1989
1960-1969

1994

1980-1989

Találat: 5

1960-1969

1991

1984

Találat: 2

1970-1979

Ismeretlen évjárat
Akkor és Most

Találat: 2

1960-1969

1934

1923

1970-1979

1980-1989
120
1970-1979

1980-1989

Ismeretlen évjárat

Találat: 3

1975

1980-1989

1974

Találat: 3

Akkor és Most

1980-1989

1980-1989

1980-1989

1980-1989

Ismeretlen évjárat

Találat: 3

Skoda 1201
1958

Skoda 1203 mentőautó - lendkerekes
1970-1979

Skoda 120 LS - 105 L
1977

Skoda 1203 mentőautó - lendkerekes
1980-1989

ites távos skoda 120ls
1980-1989

Skoda 120 L játékautók
1980-1989
szép sportváltozat
nagyon szép... És ha jól látom alufelni van rajta(?)... az enyémet bontóba kellett adnom 2 hónapja, még mindig fáj érte a szívem. :( kösz a képet!
A képkeresőben benne van.Gondolom onnan szedted le,és nem saját tulajdonban van.Vagy tévedek???
Nekem is ilyen van, csak ez már nem kerek lámpás (1982). Két héttel idősebb, mint én:) Imádom!
Ez egy Angliai változat ! Figyeld az ablaktörlőket ! Ezeket a változatokat Nagy-Britanniában láthattuk volna anno ! Ilyen felszereltséggel még csehszlovákiába se volt kapható !
A 4 lámpásokat 81-ig csinálták .
Amúgy , igen ! alufelni !! Itt magyarországon a fanatikusok szerintem még embert ölni is képesek lennének egy ilyen felniért ! :-)
Pl én is ! :-D
Erről beszéltem a másik skodás topicnál:gyönyörű autók is akadtak köztük a mezítlábas modellek mellett. Akármelyik kortársa mellé odaállahtna. Hogy miért a Skodák voltak anno a legjobbak a "cuci"-korszakban? Hallott valaki a ma is a világ egyik legjobb szerszámgépeiről, a TOS-okról, amiket városokról neveztek el(Trencin, Zebrák, stb), amik már akkor CNC-vezérlésűek voltak, amikor jóformán még világviszonylatban is lyukkártyákat dugdoztak,és optikákat állítgattak üregeléshez? És a Slavia-gördülőcsapágyakról??
Nekem a két ajtós Rapid a kedvencem.Ha sikerül,teszek fel képet is róla.
Skodáék a gépiparban a Monarchia kora óta hasítanak: megcsinálták a kétáramnemű "Gorilla" mozdonyt (PIKO modellváltozata gyerekkorom nagy kedvence volt), atomerőművek kivitelezésére is vállalkoztak, sőt ők gyártották le a londoni óriáskerék középcsapágyát is. Míg nálunk a rendszerváltás után totális züllesztés folyt, ők próbálták használni a csöpp agyacskájukat: http://www.indohaz.hu/rovatok/hir/hnagyvasut/skoda_080802/?print
Nem rossz
A 4 körlámpás Skodákat 1977-től 1983-ig csinálták.
Ilyenek voltak a:
Skoda 105 GL
Skoda 120 GLS
Skoda 120 LS
és néhány Skoda Garde modell