Skoda Felicia
admin, 2007, augusztus 24 - 09:13
Forrás:
Szeged Veteránjármű kiállítás»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
Skoda
Skoda
Találat: 3
Találat: 3
Skoda 100
Találat: 2
Találat: 2
Skoda 100 modellautó
1970-1979
1970-1979
Skoda 1000 MB
1967
1967
Skoda 1000MB lendkerekes kisautó
1970-1979
1970-1979
Skoda 105 L / 105 S tömítés készlet
1970-1979
1970-1979
Skoda 105 S
Találat: 2
Találat: 2
Skoda 110
1980
1980
Skoda 110 L
1968
1968
Skoda 110 L S
1970-1979
1970-1979
Skoda 110 R játékautó
1980-1989
1980-1989
Skoda 110 R távirányítós autó Ites
1970-1979
1970-1979
Skoda 1102
1949
1949
Skoda 1102 TUDOR
1952
1952
Skoda 120 L játékautók
1980-1989
1980-1989
Skoda 120 LS
1978
1978
Skoda 120 LS - 105 L
1977
1977
Skoda 1201
1958
1958
Skoda 1203 mentőautó - lendkerekes
Találat: 2
Találat: 2
Skoda 2.
1967
1967
Skoda 440
Találat: 2
Találat: 2
Skoda átadási lap
1980-1989
1980-1989
Skoda csodák
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Skoda csomagtartó
1980-1989
1980-1989
Skoda embléma
1960-1969
1960-1969
Skoda Favorit
1994
1994
Skoda Favorit modell
1980-1989
1980-1989
Skoda Forman
1991
1991
Skoda Garde
1984
1984
Skoda kukásautó
Találat: 2
Találat: 2
Skoda lendkerekes autó
1970-1979
1970-1979
Skoda limuzin..
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Skoda modellek
Akkor és Most
Akkor és Most
Skoda Octavia
Találat: 2
Találat: 2
Skoda Octavia Super
1960-1969
1960-1969
Skoda Rapid
1934
1934
Skoda reklám
1923
1923
Skoda Taxi
1970-1979
1970-1979
Skoda VEB Plasticart játékautó
1980-1989
1980-1989
Skoda Felicia Touring Comfort
1960
Skoda Felicia cabrio
1960-1969
Skoda Felicia Hardtop Coupe
1961
Skoda Felicia
1961
Skoda Felicia
1961
Skoda Felicia
1990-1999
Skoda Felicia
1996
Skoda Felicia 1961 vagy 62. Elöl az irányjelzô búrája narancssárga mûanyg helyett átlátszó üveg volt, és hiányzik a küszöbdíszléc.
Bendegúz
A Felsó diszléc is hiányzik a sárvédőről.
Régi feliciás voltam annó volt 2 is volt Az én feliciám játszott a Csa-csa-csában és a Fausztusz Doktorba. az eredeti rendszámom CE-66-90 volt a szuper a 450 és meg CB-78-16. Kevesen tudják de a feliciákban Gyárilag tarajos dugók voltak. Abban az időben is csak szloviból lehetett szerezni. És hogy ne füstüljön Gootze gyürűkel gyürűztük meg 30000 Km után. Sokat kellet trükközni az alapjárattal is, mind két Jikovot ,,össze kellett fésülni"
Váltótartó gumibakokat is sürűn cseréltem a sportos indulások miatt iszönyúan be tudta rázni a váltókarját. Külön érdekessége volt hogy jobbra fent van az 1 es tükürképe a váltás mind a mostani autókban. De 140 et bármikor ment és jól is gyorsult. Általában 2 be indultam mert az 1-ese nagyon rövid volt. Kanyarban nagyon észnél kellett vele lenni mert a keresztrugú miatt pillanatok alatt 2 keréken volt. Sajnos most már csak egy Octáviám van
bendeguz...az atlatszo iranyjelzo burat csak a felicia superre raktak. ez nem super es a tukrei sem eredetiek. de meg csak nem is skodasak. a super tukrei gyonyoru szogletes es a sarvedok elejere szerelte a skoda gyar. hogy lehet ilyen otromba tukrot rakni egy gyonyoru kocsira!? a tulajnak: a skoda 100L es 110LS tipusra is olyan tukrot raktak mint a feliciara. gyerekjatek szereyni. es univerzalis, nincs jobbos-balos.
Bocsi, de minden Felicián átlátszó indexbúra volt. Tükör nélkül érkeztek a Merkur telepre.
Bendegúz
Ha meg szeretnék ilyet vásárolni,mi a módja?hol lehet érdeklődni?
Veterán Autó és Motor újság apróhirdetés rovat, (havonta jelenik meg)
Bendegúz