Skoda 1102
Dáczi, 2003, december 26 - 01:00
Skoda 1102
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
Skoda
Skoda
Találat: 3
Találat: 3
Skoda 100
Találat: 2
Találat: 2
Skoda 100 modellautó
1970-1979
1970-1979
Skoda 1000 MB
1967
1967
Skoda 1000MB lendkerekes kisautó
1970-1979
1970-1979
Skoda 105 L / 105 S tömítés készlet
1970-1979
1970-1979
Skoda 105 S
Találat: 2
Találat: 2
Skoda 110
1980
1980
Skoda 110 L
1968
1968
Skoda 110 L S
1970-1979
1970-1979
Skoda 110 R játékautó
1980-1989
1980-1989
Skoda 110 R távirányítós autó Ites
1970-1979
1970-1979
Skoda 120 L játékautók
1980-1989
1980-1989
Skoda 120 LS
1978
1978
Skoda 120 LS - 105 L
1977
1977
Skoda 1201
1958
1958
Skoda 1203 mentőautó - lendkerekes
Találat: 2
Találat: 2
Skoda 2.
1967
1967
Skoda 440
Találat: 2
Találat: 2
Skoda átadási lap
1980-1989
1980-1989
Skoda csodák
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Skoda csomagtartó
1980-1989
1980-1989
Skoda embléma
1960-1969
1960-1969
Skoda Favorit
1994
1994
Skoda Favorit modell
1980-1989
1980-1989
Skoda Felicia
Találat: 5
Találat: 5
Skoda Felicia cabrio
1960-1969
1960-1969
Skoda Forman
1991
1991
Skoda Garde
1984
1984
Skoda kukásautó
Találat: 2
Találat: 2
Skoda lendkerekes autó
1970-1979
1970-1979
Skoda limuzin..
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Skoda modellek
Akkor és Most
Akkor és Most
Skoda Octavia
Találat: 2
Találat: 2
Skoda Octavia Super
1960-1969
1960-1969
Skoda Rapid
1934
1934
Skoda reklám
1923
1923
Skoda Taxi
1970-1979
1970-1979
Skoda VEB Plasticart játékautó
1980-1989
1980-1989
Az ötvenes években, szürke színben ezek voltak a taxiban az ún. kiskocsik. A nagykocsi Pobjeda volt. Úgy rémlik, a hátsó kerekei felfelé-kifelé ferdék voltak, mintha a képen is látszana.
Igen! Nem csakúgy rémlik,hanem az kifelé is áll.Akkor még nem ismerték a negatív kerékdőlést. Úgy lett a dölés beállítva,hogy a megfelelő terheléskor a gumi felülete a lehető legnagyobb felületen tapadjon az útra,de negatívba még ne menjen át. Hogy üresen autózva a gumi abroncsnak a külső pereme kopott csak,az akkor természetes volt.
Ezek a Skodák lengőtengelyesek voltak, ellentétben a korabeli autók merev hidas hátsó felfüggesztésével. Így a független kerékfelfüggesztés párosulhatott a hátsó hajtással. A cseheknek jól bevált ez a megoldás, nemcsak személy, hanem teherautókon is. Negatív kerékdőlés volt akkoriban, pl. a Pobeda és Warszawa (1951-től) gépkocsik első tengelyén. Az terheletlenül befelé dőlt egy kicsit, terhelten pedig kifelé, pont fordítva, mint a Skodák hátsó tengelyén.
Szerintem ez a kocsi jó ellenpélda, hogy Fedi, vagy Nem fedi?
A beigazolódott gyanúm szerint csak az autó készült 1949-ben, és nem a Fotó :)
Viszont a kocsi 54 év múltán is egyben van! Aztán az is nagyon gyanús nekem hogy nem 5 perce jött le a gyártósorról.
Vagy van valaki aki azt mondja: Ez egy utólag színezett fotó 1949-ből?
:-)
--
Kalmopirin